Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (4)
6. İşitme Kayıplı Yetişkinlerde Sosyal Kaygı ve Saldırganlık Arasındaki İlişkinin Araştırılması
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.344-361, 2022 (TRDizin)
11. Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden Çocukların Mizaç Özellikleri ve Öz Düzenleme Becerilerinin İncelenmesi
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.318-332, 2020 (Hakemli Dergi)
16. Geometric Literacy in the Graphic Design Program
Journal of Current Researches on Social Sciences
, cilt.2, sa.6, ss.57-64, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
4. Sanal Gerçeklikte Duyu Ve Eylemlerin Cinsiyete Göre İncelenmesi
VII. International Vocational School Semposium, 16 - 18 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
6. Evaluation of The Virtual Reality of Electronic Program Students
III.International Conference, The West of the East, The East of the West, 27 - 29 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)
7. Modelling of The Deformation Diffusion Areas on Twaron Fabric with B Spline Curves
3rd International Eurosian Conference on Mathematical Sciences and Applications, Viyana, Avusturya, 25 Ağustos - 28 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
8. DETERMINATION OF THE MOST LIKED AND DISLIKED SUBJECTS IN THE MATHEMATICS LESSON OF THE FOURTH GRADE STUDENTS BY COLOR SCALE
5th International Congress on Fundamental and Applied Sciences 2018 (ICFAS2018), 18 - 22 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
9. BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI ÖĞRENCİLERİNİN SANAL GERÇEKLİĞE BAKIŞI
IVSS 2018 INTERNATIONAL VOCATIONAL SCIENCE SYMPOSIUM, 26 - 29 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
10. MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN YGS PUAN TÜRLERİNE GÖRE MATEMATİK DERSİNDEKİBAŞARILARININ İNCELENMESİ
IVSS 2018 INTERNATIONAL VOCATIONAL SCIENCE SYMPOSIUM, 26 - 29 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
11. Ygs Puanlı Ve Sınavsız Gelen Öğrencilerin Matematik BaşarıDeğerlendirmesi: Uludağ Üniversitesi Örneği
Uluslararası Mesleki Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
12. Comparison of Effectiveness Between The Mimio Classroom Teaching Materials and Commercial Materials in Mathematics Education
International Conference on Mathematics and Mathematics Education, URFA, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
13. Geometrical Modelling of Musical Work of “INDIA DANCE”
International Conference on Mathematics and Mathematics Education, URFA, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
14. Grafik Tasarım Programının Sanat Eğitimlerinde Geometrik Okuryazarlık
ISVET 2016, Çorum, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2016, cilt.1, ss.276-281, (Tam Metin Bildiri)
15. GEOMETRIC LITERACY IN ART EDUCATION OF GRAPHIC DESING PROGRAM
ISVET, 12 - 15 Ekim 2016, ss.276-281, (Tam Metin Bildiri)
17. Investigation of The Bending Energy and The Expansion Areas of The Energy On K Flex Fabrics
AUTEX 14th World Textile Conference, Bursa, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
18. Twaron Kumaşları Üzerindeki Deformasyonun Holditch Teoremi ve TPS Yöntemi ile İncelenmesi
24. Ulusal Matematik Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 7 Eylül - 10 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
19. Calculating The Bending Energy of The K Flex and Twaron Fabric by The Holditch Area Theorem
1st International Symposium on Computer in Science Engineering, Aydın, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
20. Thin Plate Spline Yöntemiyle Kflex ve Twaron kumaşları Üzerinde Bending
İYT Proje Pazarı, İzmir, Türkiye, 18 - 25 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
21. Thin plate spline ile corpus callasum şeklinin kadınların erkeklere göre deformasyonunun incelenmesi
IX. Biyoistatistik Kongresi, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Zonguldak, Türkiye, 5 Eylül - 09 Haziran 2006, ss.18, (Özet Bildiri)
22. Thin plate sline ve corpus callosum şeklinin kadınların erkeklere göre deformasyonunun incelenmesi
IX. Ulusal Biyoistatistik Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 5 - 09 Eylül 2006
Kitaplar
2
1. VALIDITY AND RELIABILITY STUDY OF SHORT FORM ENNEAGRAM PERSONALITY TEST
INTERNATIONAL RESEARCH IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES XXII, KIYMIK HAKKI, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.1-18, 2024