Eğitim Bilgileri
2018 - 2024
2018 - 2024Doktora
Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2011 - 2013
2011 - 2013Yüksek Lisans
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
2007 - 2011
2007 - 2011Lisans
Adnan Menderes Üniversitesi, Nazilli İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2005 - 2007
2005 - 2007Ön Lisans
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2024
2024Doktora
Ulus Marka Ölçeği Geliştirme Çalışması
Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, İşletme
2013
2013Yüksek Lisans
Üniversite Öğrencilerinin Marka Bağlılıkları Üzerine Bir Araştırma: Karayolu Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, İNEGÖL MYO, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK
2025 - 2025
2025 - 2025Öğretim Görevlisi Dr.
Faculty of Economics and Business, Marketing
2024 - 2024
2024 - 2024Öğretim Görevlisi Dr.
Institute of Agricultural and Food Economics, Marketing
2024 - 2024
2024 - 2024Öğretim Görevlisi Dr.
Universidade de Coimbra, Faculty of Economics, Marketing
2023 - 2023
2023 - 2023Araştırmacı
Social Sciences, Corporate Communication and Marketing
2022 - 2022
2022 - 2022Araştırmacı
Universidade de Coimbra, Faculty of Economics, Marketing
2020 - 2020
2020 - 2020Araştırmacı
Faculty of Economics and Business, Marketing
2017 - 2017
2017 - 2017Araştırmacı
Faculty of Economics and Technical Sciences, Program of Marketing
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, İNEGÖL MYO, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK
2023 - 2024
2023 - 2024Kurumsal İletişim Koordinatörü
Bursa Uludağ Üniversitesi, İNEGÖL MYO, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK
2014 - 2016
2014 - 2016MYO Müdür Yardımcısı
Bursa Uludağ Üniversitesi, İnegöl Meslek Yüksekokulu
Akademi Dışı Deneyim
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorŞehir Marka Danışmanı
Belediye, İnegöl Belediyesi, İnegöl Marka Ofisi, Şehir Marka Danışmanı
2022 - 2022
2022 - 2022Marka ve İletişim Uzmanı
Cumhurbaşkanlığı, İletişim Başkanlığı, Türkiye Marka Ofisi, Marka ve İletişim Uzmanı
Makaleler
Tümü (6)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (4)
2023
20231. Ulus Markalama Kavramına Eleştirel Yaklaşım
Doğan C.
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , sa.65, ss.260-273, 2023 (TRDizin)
2023
20232. SANATI METALAŞTIRMAK: SANAT PAZARI VE SANAT PAZARLAMASI
DOGAN C.
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication
, cilt.13, sa.3, ss.590-603, 2023 (TRDizin)
2022
20223. “DENİZE DOĞRU” KİTABININ MC CLELLAND’IN BAŞARMA İHTİYACI TEORİSİ, GAZALİ’NİN BÜTÜNCÜL İHTİYAÇLAR TEORİSİ VE İBN-İ HALDUN’UN İHTİYAÇLAR TEORİSİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Doğan C.
Anadolu Akademi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.1-9, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20214. The Defining Purposes of Nation Branding and Nation Branding Activities
Doğan C.
Journal of Current Researches on Social Sciences , cilt.11, sa.2, ss.187-192, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Türkiye’nin Marka Elçisi Olarak İstanbul Havalimanı
Doğan C.
Kriter Dergi , cilt.5, sa.56, ss.75-77, 2021 (Hakemsiz Dergi)
2021
20216. Türkiye'nin Cömertliği ve Ulus Marka İnşası
Doğan C.
Kriter Dergi , cilt.5, sa.53, ss.78-80, 2021 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. High School Students’ Urban Belonging, Cultural Awareness and Participation Tendencies in Local Government: İnegöl Case
Doğan C.
Resilient Cities and Sustainable Future: Youngsters Discuss Future of the Cities, Sakarya, Türkiye, 11 Temmuz 2025, ss.217-220, (Tam Metin Bildiri)
2023
20232. Kent Markalama Stratejisi Olarak Turizm
Doğan C.
BURSA 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Ağustos 2023, ss.56-58, (Özet Bildiri)
2023
20233. İnsani Diplomasi Uzantısı Olarak Arama Kurtarma Ekipleri
Doğan C.
1st International Conference on Earthquake Studies, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs 2023, ss.15-17, (Özet Bildiri)
2023
20234. SURİYELİ GÖÇMENLERİN İŞ HAYATINDAKİ ROLÜ: MOBİLYA SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Doğan C.
1st International Conference On Migration Studies, Barcelona, İspanya, 25 - 28 Ocak 2023, ss.50-52, (Özet Bildiri)
2023
20235. Bir Ulus Markalama Aracı Olarak FIFA Dünya Kupası
Doğan C.
AFRICA 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN SCIENCES, Cairo, Mısır, 12 - 15 Ocak 2023, ss.114-115, (Özet Bildiri)
2022
20226. Bir Anadolu Kadın Örgütlenmesi Olan Bacıyân-ı Rûm ve Günümüz Kadın Teşkilatlarına Yönelik Model Önerisi
Doğan C.
Uluslararası Kadın Çalışmaları Kongres, Bursa, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2022, ss.35-36, (Tam Metin Bildiri)
2022
20227. TÜRKİYE’NİN BİR İFADE ALANI OLARAK 29 EKİM 1923’ÜN 100. YIL KUTLAMA TÖRENLERİNİN ULUS MARKALAMA ÜZERİNDEKİ ROLÜ
Doğan C.
4. Uluslararası 29 Ekim Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu, Adana, Türkiye, 29 - 30 Ekim 2022, ss.54-55, (Özet Bildiri)
2022
20228. TÜRK KÜLTÜRÜNÜN ULUSLARARASI ÖLÇEKTE İLK MARKALAŞMA ÇALIŞMASI OLARAK KARADENİZ VAPURU
Doğan C.
5. ULUSLARARASI DEDE KORKUT TÜRK KÜLTÜRÜ, TARİHİ ve EDEBİYATI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2022, cilt.2, ss.562-563, (Özet Bildiri)
2022
20229. Yeni Bir İş Modeli Olarak: İmovasyon
Doğan C.
3rd INTERNATIONAL 5 OCAK SOCIAL AND HUMANITIES CONGRESS, Adana, Türkiye, 4 - 05 Ocak 2022, ss.40-42, (Özet Bildiri)
2021
202110. Covid-19 Sonrası Dijital Tüketici Platformları Olarak E-CRM Yazılım Uygulamaları
Doğan C., Yavru İ. B.
Sosyal Bilimlerde Covid-19 Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.120-121, (Özet Bildiri)
2021
202111. LEANING AND REASONS IN THE BEHAVIORS OF TURKISH CONSUMERS IN BUYING AND NOT PURCHASING PRODUCTS FROM SYRIAN TRADES
Çevik Ata D., Doğan C.
Uluslararası İzmir İktisat Kongresi, İzmir, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.137-138, (Özet Bildiri)
2021
202112. THE DEFINING PURPOSES OF NATION BRANDING AND NATION BRANDING
Doğan C.
13. International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2021, ss.134-138, (Tam Metin Bildiri)
2021
202113. CONSUMER BEHAVIOR ARISING WITH CORONA PHOBIA: CONSUMER FEAR
Doğan C.
WORLD CONFERENCE ON PANDEMIC STUDIES-I, Ankara, Türkiye, 01 Mayıs 2021, ss.66-67, (Özet Bildiri)
2021
202114. IMPORTANT OF HAGIA SOPHIA IN NATION BRANDING OF TURKEY
Doğan C.
2. HAGIA SOPHIA INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE, CIVILIZATION AND MULTIDISCIPLINARY STUDIES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Mayıs 2021, ss.22-23, (Özet Bildiri)
2021
202115. EXAMINATION OF SPECIAL DAY CELEBRATION CULTURE IN THE CONTEXT OF HEDONIC ADAPTATION
Doğan C.
2. INTERNATIONAL CULTURE, ART and LITERATURE CONGRESS, 2 - 04 Mayıs 2021, ss.304-305, (Özet Bildiri)
2021
202116. BRAND ANTHROPOMORPHISM: HUMANIZING OF BRANDS
Doğan C.
IV. INTERNATIONAL ANKARA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Nisan 2021, ss.225-226, (Özet Bildiri)
2021
202117. Turkey’s Nation Branding Impact Of Humanitarian Aid From The Perspective Of Humanitarian Diplomacy
Doğan C.
2. INTERNATIONAL GOBEKLITEPE SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Şanlıurfa, Türkiye, 20 - 21 Mart 2021, ss.74-75, (Özet Bildiri)
2020
202018. Covid-19 Sonrası Dijital Tüketici Platformları Olarak E-CRM Yazılım Uygulamaları
Doğan C., Yavru İ. B.
Sosyal Bilimlerde Covid-19 Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Eylül 2020, ss.120-121, (Özet Bildiri)
2014
201419. Uludag Üniversitesi Inegöl Meslek Yüksekokulu Ögrencilerinin Demografik Yapilari ile Sosyo Kültürel Yapilarinin Iliskilendirilmesi
DOĞAN C.
Afyon Kocatepe Üniversitesi II. Meslek Yüksekokulları Kongresi, Türkiye, 23 - 24 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Yeni Nesil Müşteri İlişkileri Yönetimi
Doğan C.
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.83-97, 2022
2021
20212. Dijital Siyasal Pazarlama: Siyasi Kampanyalarda Dijital Araçların Kullanımı
DOĞAN C.
Dijital Çağda Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.299-320, 2021
2020
20203. Satış Etkinliğinin Ölçümü
DOĞAN C.
Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.125-145, 2020
2019
20194. Bağımlı mısınız? Kompulsif Satın Alma ve Tüketim Bağımlılığı
DOĞAN C.
Tüketimin 1001 Hali, Remzi Altunışık, Editör, Beta Yayıncılık, İstanbul, ss.117-132, 2019