Öğr. Gör. Dr. CİHAD DOĞAN


İNEGÖL MYO, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK

Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama

Eğitim Bilgileri

2018 - 2024

2018 - 2024

Doktora

Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, İşletme, Türkiye

2011 - 2013

2011 - 2013

Yüksek Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye

2007 - 2011

2007 - 2011

Lisans

Adnan Menderes Üniversitesi, Nazilli İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

2005 - 2007

2005 - 2007

Ön Lisans

Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2024

2024

Doktora

Ulus Marka Ölçeği Geliştirme Çalışması

Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, İşletme

2013

2013

Yüksek Lisans

Üniversite Öğrencilerinin Marka Bağlılıkları Üzerine Bir Araştırma: Karayolu Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama Sürdürülebilir Kalkınma

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, İNEGÖL MYO, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK

2025 - 2025

2025 - 2025

Öğretim Görevlisi Dr.

Faculty of Economics and Business, Marketing

2024 - 2024

2024 - 2024

Öğretim Görevlisi Dr.

Institute of Agricultural and Food Economics, Marketing

2024 - 2024

2024 - 2024

Öğretim Görevlisi Dr.

Universidade de Coimbra, Faculty of Economics, Marketing

2023 - 2023

2023 - 2023

Araştırmacı

Social Sciences, Corporate Communication and Marketing

2022 - 2022

2022 - 2022

Araştırmacı

Universidade de Coimbra, Faculty of Economics, Marketing

2020 - 2020

2020 - 2020

Araştırmacı

Faculty of Economics and Business, Marketing

2017 - 2017

2017 - 2017

Araştırmacı

Faculty of Economics and Technical Sciences, Program of Marketing

Yönetimsel Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Bursa Uludağ Üniversitesi, İNEGÖL MYO, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK

2023 - 2024

2023 - 2024

Kurumsal İletişim Koordinatörü

Bursa Uludağ Üniversitesi, İNEGÖL MYO, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK

2014 - 2016

2014 - 2016

MYO Müdür Yardımcısı

Bursa Uludağ Üniversitesi, İnegöl Meslek Yüksekokulu

Akademi Dışı Deneyim

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Şehir Marka Danışmanı

Belediye, İnegöl Belediyesi, İnegöl Marka Ofisi, Şehir Marka Danışmanı

2022 - 2022

2022 - 2022

Marka ve İletişim Uzmanı

Cumhurbaşkanlığı, İletişim Başkanlığı, Türkiye Marka Ofisi, Marka ve İletişim Uzmanı

Verdiği Dersler

Ön Lisans

Ön Lisans

Pazarlama İlkeleri

Satış Yönetimi

PAZARLAMA ARAŞTIRMASI

Marka Yönetimi

Makaleler

Tümü (6)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (4)

2021

2021

5. Türkiye’nin Marka Elçisi Olarak İstanbul Havalimanı

Doğan C.

Kriter Dergi , cilt.5, sa.56, ss.75-77, 2021 (Hakemsiz Dergi)

2021

2021

6. Türkiye'nin Cömertliği ve Ulus Marka İnşası

Doğan C.

Kriter Dergi , cilt.5, sa.53, ss.78-80, 2021 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. High School Students’ Urban Belonging, Cultural Awareness and Participation Tendencies in Local Government: İnegöl Case

Doğan C.

Resilient Cities and Sustainable Future: Youngsters Discuss Future of the Cities, Sakarya, Türkiye, 11 Temmuz 2025, ss.217-220, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

2. Kent Markalama Stratejisi Olarak Turizm

Doğan C.

BURSA 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Ağustos 2023, ss.56-58, (Özet Bildiri)

2023

2023

3. İnsani Diplomasi Uzantısı Olarak Arama Kurtarma Ekipleri

Doğan C.

1st International Conference on Earthquake Studies, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs 2023, ss.15-17, (Özet Bildiri)

2023

2023

4. SURİYELİ GÖÇMENLERİN İŞ HAYATINDAKİ ROLÜ: MOBİLYA SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA

Doğan C.

1st International Conference On Migration Studies, Barcelona, İspanya, 25 - 28 Ocak 2023, ss.50-52, (Özet Bildiri)

2023

2023

5. Bir Ulus Markalama Aracı Olarak FIFA Dünya Kupası

Doğan C.

AFRICA 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN SCIENCES, Cairo, Mısır, 12 - 15 Ocak 2023, ss.114-115, (Özet Bildiri)

2022

2022

6. Bir Anadolu Kadın Örgütlenmesi Olan Bacıyân-ı Rûm ve Günümüz Kadın Teşkilatlarına Yönelik Model Önerisi

Doğan C.

Uluslararası Kadın Çalışmaları Kongres, Bursa, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2022, ss.35-36, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

7. TÜRKİYE’NİN BİR İFADE ALANI OLARAK 29 EKİM 1923’ÜN 100. YIL KUTLAMA TÖRENLERİNİN ULUS MARKALAMA ÜZERİNDEKİ ROLÜ

Doğan C.

4. Uluslararası 29 Ekim Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu, Adana, Türkiye, 29 - 30 Ekim 2022, ss.54-55, (Özet Bildiri)

2022

2022

8. TÜRK KÜLTÜRÜNÜN ULUSLARARASI ÖLÇEKTE İLK MARKALAŞMA ÇALIŞMASI OLARAK KARADENİZ VAPURU

Doğan C.

5. ULUSLARARASI DEDE KORKUT TÜRK KÜLTÜRÜ, TARİHİ ve EDEBİYATI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2022, cilt.2, ss.562-563, (Özet Bildiri)

2022

2022

9. Yeni Bir İş Modeli Olarak: İmovasyon

Doğan C.

3rd INTERNATIONAL 5 OCAK SOCIAL AND HUMANITIES CONGRESS, Adana, Türkiye, 4 - 05 Ocak 2022, ss.40-42, (Özet Bildiri)

2021

2021

10. Covid-19 Sonrası Dijital Tüketici Platformları Olarak E-CRM Yazılım Uygulamaları

Doğan C., Yavru İ. B.

Sosyal Bilimlerde Covid-19 Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.120-121, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

11. LEANING AND REASONS IN THE BEHAVIORS OF TURKISH CONSUMERS IN BUYING AND NOT PURCHASING PRODUCTS FROM SYRIAN TRADES

Çevik Ata D., Doğan C.

Uluslararası İzmir İktisat Kongresi, İzmir, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.137-138, (Özet Bildiri)

2021

2021

12. THE DEFINING PURPOSES OF NATION BRANDING AND NATION BRANDING

Doğan C.

13. International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2021, ss.134-138, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

13. CONSUMER BEHAVIOR ARISING WITH CORONA PHOBIA: CONSUMER FEAR

Doğan C.

WORLD CONFERENCE ON PANDEMIC STUDIES-I, Ankara, Türkiye, 01 Mayıs 2021, ss.66-67, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

14. IMPORTANT OF HAGIA SOPHIA IN NATION BRANDING OF TURKEY

Doğan C.

2. HAGIA SOPHIA INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE, CIVILIZATION AND MULTIDISCIPLINARY STUDIES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Mayıs 2021, ss.22-23, (Özet Bildiri)

2021

2021

15. EXAMINATION OF SPECIAL DAY CELEBRATION CULTURE IN THE CONTEXT OF HEDONIC ADAPTATION

Doğan C.

2. INTERNATIONAL CULTURE, ART and LITERATURE CONGRESS, 2 - 04 Mayıs 2021, ss.304-305, (Özet Bildiri)

2021

2021

16. BRAND ANTHROPOMORPHISM: HUMANIZING OF BRANDS

Doğan C.

IV. INTERNATIONAL ANKARA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Nisan 2021, ss.225-226, (Özet Bildiri)

2021

2021

17. Turkey’s Nation Branding Impact Of Humanitarian Aid From The Perspective Of Humanitarian Diplomacy

Doğan C.

2. INTERNATIONAL GOBEKLITEPE SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Şanlıurfa, Türkiye, 20 - 21 Mart 2021, ss.74-75, (Özet Bildiri)

2020

2020

18. Covid-19 Sonrası Dijital Tüketici Platformları Olarak E-CRM Yazılım Uygulamaları

Doğan C., Yavru İ. B.

Sosyal Bilimlerde Covid-19 Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Eylül 2020, ss.120-121, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

19. Uludag Üniversitesi Inegöl Meslek Yüksekokulu Ögrencilerinin Demografik Yapilari ile Sosyo Kültürel Yapilarinin Iliskilendirilmesi

DOĞAN C.

Afyon Kocatepe Üniversitesi II. Meslek Yüksekokulları Kongresi, Türkiye, 23 - 24 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Yeni Nesil Müşteri İlişkileri Yönetimi

Doğan C.

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.83-97, 2022

2021

2021

2. Dijital Siyasal Pazarlama: Siyasi Kampanyalarda Dijital Araçların Kullanımı

DOĞAN C.

Dijital Çağda Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.299-320, 2021

2020

2020

3. Satış Etkinliğinin Ölçümü

DOĞAN C.

Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.125-145, 2020

2019

2019

4. Bağımlı mısınız? Kompulsif Satın Alma ve Tüketim Bağımlılığı

DOĞAN C.

Tüketimin 1001 Hali, Remzi Altunışık, Editör, Beta Yayıncılık, İstanbul, ss.117-132, 2019