Yayınlar

Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Robotik Atölyelerindeki Disiplinler Arası Uygulamaların Öğrenci Yaratıcılığını Geliştirmedeki Rolü: Yönetici ve Öğretmen Görüşleri

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 Kasım 2020, ss.342-351, (Tam Metin Bildiri)

Tübitak-4004 Destekli Uludağ Doğa Eğitimine Başvuruda Bulunan Öğretmenlerin Eğitime Katılma Nedenleri ve Eğitimden Beklentileri

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Maker Atölyesi’nde Yer Alan Etkinlikler ve Stem Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

Genç Mucitlere Yönelik Bilim Kampı

Uludağ Üniversitesi III Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 12 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)

Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi nin Mevcut Durumunun Tespiti Gönüllü Rehber Görüşleri

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

The Views of Secondary School Students That Participating in “Science Camp for YoungInventors” Supported by TUBITAK-4004 about Nature of Science

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Bilim ve Teknoloji Merkezlerinin İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Participation Reasons And Expectations Of The Teachers Applying To The Tübitak-4004-Supported Uludağ Nature Education

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.24-25, (Özet Bildiri)

Kitap & Kitap Bölümleri

BİLİM MERKEZLERİNDE YER ALAN ETKİLEŞİMLİ BİLİMSEL MODELLER İLE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA YÖNTEMİ ve UYGULAMA ÖRNEKLERİ

Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu Bilim-teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Uygar Kanlı, Editör, Nobel yayıncılık, Ankara, ss.525-552, 2019

Free-Choice Informal Learning Environments in Science Education: The Case of Turkey

The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Ilia Hristov,Olga Strelova,Zdravka Kostova,Kenan Morton, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.403-411, 2011