Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Tübitak-4004 Destekli Uludağ Doğa Eğitimine Başvuruda Bulunan Öğretmenlerin Eğitime Katılma Nedenleri ve Eğitimden Beklentileri
3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Maker Atölyesi’nde Yer Alan Etkinlikler ve Stem Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kapsamında Gönüllü Rehberlik Yapan Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi Hakkındaki Görüşleri
Uluslararası Katılımlı 2. Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)
TÜBİTAK-4004 Programı Kapsamında Desteklenen “Genç Mucitlere Yönelik Bilim Kampı” Projesine Katılan Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşleri
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
Bilim ve Teknoloji Merkezlerinin İlkokul ve Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkisinin Bilişsel ve Duyuşsal Beceriler Yönünden İncelenmesi: Bursa İli Örneği
Uluslararası Katılımlı Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)
TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması Kapsamında Bursa Bölgesi Biyoloji Projelerinin Bilimsel ve Teknik Ölçütlere Göre Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, 26 - 27 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
Genç Mucitlere Yönelik Bilim Kampı
Uludağ Üniversitesi III Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 12 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi nin Mevcut Durumunun Tespiti Gönüllü Rehber Görüşleri
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
1. Üniversite- Okul İşbirliğine Dayalı Bilim ve Sanat Şenlikleri ile İlgili Katılımcı İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Görüşleri
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
The Views of Secondary School Students That Participating in “Science Camp for YoungInventors” Supported by TUBITAK-4004 about Nature of Science
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
Bilim ve Teknoloji Merkezlerinin İlkokul ve Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkisinin Bilişsel ve Duyuşsal Beceriler Yönünden İncelenmesi Bursa İli Örneği Projesi
Uluslararası Katılımlı 2. Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitap & Kitap Bölümleri
BİLİM MERKEZLERİNDE YER ALAN ETKİLEŞİMLİ BİLİMSEL MODELLER İLE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA YÖNTEMİ ve UYGULAMA ÖRNEKLERİ
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu Bilim-teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Uygar Kanlı, Editör, Nobel yayıncılık, Ankara, ss.525-552, 2019
Free-Choice Informal Learning Environments in Science Education: The Case of Turkey
The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Ilia Hristov,Olga Strelova,Zdravka Kostova,Kenan Morton, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.403-411, 2011