Makaleler
Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi, cilt.5, sa.3, ss.635-645, 2013 (Hakemli Dergi)
Proje Tabanlı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
Türk Fen Eğitimi Dergisi, cilt.9, sa.3, ss.119-130, 2012 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Biyoloji Deneylerini Uygulayabilme ve Bilimsel Süreç Becerilerini Analiz Edebilme Yeterlilikleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.24, sa.2, ss.563-580, 2011 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki İnsan ve Çevre Konusunun İşbirlikli Yöntemle İşlenmesinin Öğrenci Tutumu Üzerine Etkisi
EAB 2011 Conference (III. Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi), 04 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Liderlik Yönelimlerinin İncelenmesi: Bursa İli Örneği
EDU Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
Mathematics and Science Teacher Candidates' Perceptions of Problem Solving Skills
International Conference on Social Science Research 2023, Budva, Karadağ, 30 Ağustos - 01 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
Self-Efficacy Perceptions of Mathematics and Science Teacher Candidates on their Digital Literacy
International Conference on Social Science Research 2023, Budva, Karadağ, 30 Ağustos - 01 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
Felsefe İle Zenginleştirilmiş Ortaokul Fen Bilimleri Dersinin Öğrencilerin Bilimsel Yaratıcılıklarını Geliştirmedeki Rolü: Öğretmen Görüşleri.
XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 Ekim 2021, (Özet Bildiri)