Eğitim Bilgileri
2012 - 2016
2012 - 2016Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Müzik Eğitimi (Dr), Türkiye
2008 - 2012
2008 - 2012Yüksek Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Güzel Sanatlar Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
2001 - 2005
2001 - 2005Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Devlet Konservatuvarı, Müzik Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
Geleneksel Türk halk müziğinde kullanılan aksak ölçülü türkülerin flüt eğitimindeki zorluklarının incelenmesi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Müzik Eğitimi (Dr)
2012
2012Yüksek Lisans
Romantik Dönem bestecilerinin flüt eserleri ve günümüz flüt eğitimine yansımaları
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Güzel Sanatlar Eğitimi Anabilim Dalı
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ
2012 - 2018
2012 - 2018Araştırma Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ
2009 - 2012
2009 - 2012Araştırma Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
Doktora Uzmanlık Alan Dersi
Doktora Uzmanlık Alan Dersi
İleri Anadal Eğitimi ve Öğretimi
İleri Anadal Eğitimi
Okul Çalgıları ve Pedagojisi
TÜRKİYE'DE MÜZİK EĞİTİMİ ve SORUNLARI
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Anadal Eğitimi
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
Anadal Eğitimi ve Öğretimi
Tez Danışmanlığı II
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
Seminer
MÜZİK TÜRLERİ ve TÜRK MÜZİK KÜLTÜRÜ
Tez Danışmanlığı I
ÇOK SESLİ MÜZİĞİN TARİHSEL GELİŞİMİ
Tez Danışmanlığı
Lisans
Lisans
Genel Müzik Tarihi I
Genel Müzik Tarihi II
Bireysel Çalgı Eğitimi 7
Bireysel Çalgı Eğitimi I
Bireysel Çalgı Eğitimi II
Müzik Kültürü
Bireysel Çalgı Eğitimi V
Bireysel Çalgı Eğitimi 6
Bireysel Çalgı Eğitimi III
Orkestra Oda Müziği II
Orkestra/Oda Müziği I
BİRESYEL ÇALGI EĞİTİMİ III
Biresyel Çalgı Eğitimi V
Bireysel Çalgı Eğitimi 4
Orkestra Oda Müziği 4
Blok Flüt
Bireysel Çalgı Eğitimi II
Bireysel Çalgı Eğitimi 5
Batı Müziği Tarihi
Orkestra Oda Müziği III
Bireysel Çalgı Eğitimi III
Orkestra Oda Müziği I
MÜZİK KÜLTÜRÜ
BİRESYEL ÇALGI EĞİTİMİ I
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım
Orkestra/Oda Müziği
Bireysel Çalgı Eğitimi IV
Okul Çlagıları - Blok Flüt I
Genel Müzik Tarihi
MÜZİK KÜLTÜRÜ
Bireysel Çalgı Eğitimi VI
Yönetilen Tezler
2021
2021Yüksek Lisans
NECDET LEVENT'İN ELELE, YEMENİ VE EFE ESERLERİNİN DÜZENLENEREK VİYOLA EĞİTİMİNDE KULLANILABİLİRLİĞİNE YÖNELİK ÖĞRETİM ELEMANI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Şenol Sakin A. (Danışman)
E.DUYGU(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Türkiye'de ilköğretim II. kademe müzik ders kitaplarında yer alan okul şarkılarının ritmik yapı açısından incelenmesi ve besteci görüşleri
ŞENOL SAKİN A. (Danışman)
Ö.Çalışkan(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (15)
2024
20241. Adapting colourstrings songs to Turkish with pentathlon principles
Aydın E., Şenol Sakin A.
Journal for the Interdisciplinary Art and Education
, cilt.5, sa.4, ss.231-244, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Güzel Sanatlar Liseleri Flüt Ders Kitapları: Öğretmen Bakış Açılarına Dayalı Bir İnceleme
Bölek A., ŞENOL SAKİN A.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.37, sa.1, ss.211-240, 2024 (TRDizin)
2024
20243. Quality Instrumental Education in Classroom Environment: Perspectives of Teachers and Academicians
Başpınar S., ŞENOL SAKİN A.
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
, sa.25, ss.75-90, 2024 (ESCI, TRDizin)
2024
20244. Proposal of a Model for the Teaching of Aksak Meter Folk Songs in Flute Education: The Flipped Learning Model
SAKİN A., GÜL G., UZUNKAVAK M. Ç.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.49, sa.220, ss.213-238, 2024 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2023
20235. TÜRK KADIN KLASİK BATI MÜZİĞİ VE ŞAN SANATÇISI ESİN ÖZSAN: HAYATI, SANATI VE METODİK ŞAN EĞİTİMİ KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Taşkıran N. D., ŞENOL SAKİN A.
Akademik Sanat
, sa.20, ss.14-23, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20236. İlke Karcılıoğlu’nun “Sa-Na-Ne” Eserinin İçerdiği Teknikler ve Flüt Eğitiminde Kullanılabilirliği Açısından İncelenmesi
Özgün A., ŞENOL SAKİN A.
Art-e Sanat Dergisi , cilt.16, sa.32, ss.1142-1165, 2023 (TRDizin)
2023
20237. Opinions of Music Education Department Students on Web 2.0 Tools: The Case of Bursa Uludag University
Şenol Sakin A.
Acta Educationis Generalis , cilt.13, sa.3, ss.42-67, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20238. Fréderic François Chopin’in Op. 6 No.1 Mazurka Eserinin Form Analizi
Eren M., SAKİN A. Ş.
Art-e Sanat Dergisi
, cilt.16, sa.31, ss.392-407, 2023 (TRDizin)
2023
20239. MÜZİK EĞİTİMİ ANA BİLİM DALLARINDA KULLANILAN KLARNET METOTLARA İLİŞKİN ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİ
Damar A. T., SAKİN A. Ş.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1163-1177, 2023 (TRDizin)
2023
202310. Muammer Sun’un Koro Eserlerinin Müzik Eğitimi Ana Bilim Dallarında Kullanılırlığına Yönelik Öğretim Elemanı Görüşleri
Aydın E., Sakin A. Ş.
Art and interpretation (Online)
, cilt.1, sa.41, ss.31-40, 2023 (TRDizin)
2022
202211. Sosyal Bilimler Liselerindeki Öğrencilerin Müzik Dersine Yönelik Görüşleri: Bursa İli Örneği
Taşkıran N. D., Şenol Sakin A.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , cilt.13, sa.1, ss.663-687, 2022 (TRDizin)
2021
202112. Determining the Views of Music Teachers at BILSEMs on the Music Field Student Diagnosis Process: TheCase of Bursa
Özer Z., ŞENOL SAKİN A.
Journal of Education in Black Sea Region , cilt.7, sa.1, ss.144-165, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202113. Müzik Öğrencilerinin Çalgı Çalışma Süreçlerinde Pomodoro Tekniği Kullanımına Yönelik Görüşler
Esen Y. A., Şenol Sakin A.
ARTS: Artuklu sanat ve beşeri bilimler dergisi (Online)
, cilt.6, ss.413-446, 2021 (TRDizin)
2021
202114. An Example of a Study with Instructed Music Listening Activities with Information and Concert Event Content
ŞENOL SAKİN A., GÜL G.
International Education Studies
, cilt.14, sa.8, ss.14-22, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. R. KREUTZER VİYOLA ETÜT KİTABINDA BULUNAN 17 NUMARALI ETÜDÜN TEKNİK ANALİZİ VE ETÜT HAKKINDA ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ŞENOL SAKİN A., Akyol E. D.
Eurasian Journal of Music and Dance
, cilt.18, ss.174-197, 2021 (TRDizin)
2021
202116. Flute Education in Turkey in the Process of COVID-19 Pandemic
Şenol Sakin A.
Journal of Education in Black Sea Region
, cilt.6, sa.2, ss.3-28, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202017. Türkiye’de İlköğretim II. Kademe Müzik Ders Kitaplarında Bulunan Okul ŞarkılarınınProzodi Kuralları Bağlamında Ritim Uyumu Açısından İncelenmesi ve Besteci Görüşleri
Çalışkan Ö., ŞENOL SAKİN A.
Turkish Studies - Educational Science , cilt.15, sa.4, ss.2981-3000, 2020 (TRDizin)
2020
202018. Educators’ views on online/distance violin education at Covid-19 outbreak term
Kesendere Y., Şenol Sakin A., Acar A. K.
Journal for the Interdisciplinary Art and Education
, cilt.1, sa.1, ss.1-19, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201919. TÜRK FLÜT LİTERATÜRÜNDEN ELEKTRO-AKUSTİK ESER ÖRNEĞİ: BİÇİMSİZ YANSIMALAR
ŞENOL SAKİN A.
Çukurova Araştırmaları , cilt.5, sa.2, ss.202-212, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201820. Use of Extended Flute Techniques in Flute Education in Turkey
ŞENOL SAKİN A.
Higher Education Studies , cilt.8, sa.1, ss.1-8, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201721. Giovanni Battista Pergolesi ve Sol Majör Flüt Konçertosu
ŞENOL SAKİN A.
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.19, sa.2, ss.235-246, 2017 (TRDizin)
2017
201722. Müzik Öğretmenlerinin Sınıf Çalgısı Olarak “Blok Flüt” ya da “Melodika” Tercih Etme Nedenleri
ŞENOL SAKİN A., GÜRGAN ÖZTÜRK F.
International Journal Of Eurasia Social Sciences , cilt.8, sa.30, ss.1528-1546, 2017 (TRDizin)
2017
201723. Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okul Çalgıları - Blok Flüt Dersinden Beklentileri: Uludağ Üniversitesi Örneği
ŞENOL SAKİN A.
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal Of Education Faculty) , cilt.14, sa.1, ss.382-403, 2017 (TRDizin)
2016
201624. The Opinions of Music Education Students about 20th and 21st Centuries Classical Music: Uludag University Exemplification
ŞENOL SAKİN A.
Journal of Education and Practice , cilt.7, sa.35, ss.117-123, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201625. The Analysis of the ’Play, Dance and Music’ Course in the Department of Music Education in Turkey
ŞENOL SAKİN A.
Journal of Education and Practice , cilt.7, sa.30, ss.173-176, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201626. Scales and Exercises with Aksak Meters in Flute Education: A Study with Turkish and Italian Students
ŞENOL SAKİN A., GÜRGAN ÖZTÜRK F.
Educational Research and Reviews , cilt.11, sa.8, ss.883-890, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201527. Student Views on Scales and Exercises with Aksak Meters Prepared for Flute Education
ŞENOL SAKİN A., GÜRGAN ÖZTÜRK F.
International Journal of Arts Sciences , cilt.6, sa.8, ss.85-100, 2015 (Hakemli Dergi)
2013
201328. The Psychological well being Happiness and Life Satisfaction of Music Student
Demirbatır R. E., Helvacı A., Yılmaz N., Gül G., Şenol Sakin A., Bilgel N. G.
Psychology
, cilt.4, sa.11, ss.16-24, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201229. Development of Flute Works in Turkey from Turkish Republic to Present
Şenol Sakin A., Demirbatır R. E.
Journal of Education and Future
, cilt.1, sa.1, ss.173-185, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201130. Flütün Tarihsel Gelişimi ve Romantik Dönem Özelliklerinin Flüt Eserlerine Yansıması
Şenol Sakin A., Demirbatır R. E.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.24, sa.2, ss.581-605, 2011 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Integrating Extended Techniques into Flute Pedagogy: An Innovative Perspective for Beginners
Bolek A., ŞENOL SAKİN A.
7th Interdisciplinary and Virtual Conference on Arts in Education-CIVAE-Annual, ELECTR NETWORK, 12 - 13 Mart 2025, ss.93-97, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. Evaluation of Educators’ Views on the Usability of the Colourstrings Approach in Elementary-Level Amateur Violin Education
Aydın E., ŞENOL SAKİN A., ÖZEKE S.
16th World Conference on Educational Sciences (WCES-2024), Barselona, İspanya, 01 Şubat 2024, (Özet Bildiri)
2023
20233. A Study on Adapting (Turkishization) the Songs Present in the Colourstrings Violin a Method to Turkish Within the Framework of Peter Low’s Pentathlon Principles
Aydın E., Şenol Sakin A.
Annual Batumi International Multidisciplinary Conference on Economics, Business, Technology and Social Sciences - 2023, Batumi, Gürcistan, 1 - 02 Temmuz 2023, ss.14, (Özet Bildiri)
2022
20224. CLAUDE DEBUSSY’NİN SYRİNX (LA FLUTE DE PAN) ESERİNİN FLÜT EĞİTİMİNDEKİ YERİNE YÖNELİK ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİ
Urcan A., ŞENOL SAKİN A.
IV. INTERNATIONAL ANKARA MULTIDISCIPLINARY STUDIES CONGRES, Ankara, Türkiye, 29 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20225. MÜZIK ÖĞRETMENI ADAYLARININ BATI MÜZIĞI TARIHI DERSINE YÖNELIK GÖRÜŞLERI VE BEKLENTILERININ KARŞILANMA DÜZEYİ
ŞENOL SAKİN A.
2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Nevşehir, Türkiye, 17 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20226. TÜRK KADIN KLASİK BATI MÜZİĞİ VE ŞAN SANATÇISI ESİN ÖZSAN: HAYATI, SANATI VE METODİK ŞAN EĞİTİMİ KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Taşkıran N. D., ŞENOL SAKİN A.
BURSA 2 nd INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Bursa, Türkiye, 23 Nisan 2022, ss.42-47, (Tam Metin Bildiri)
2022
20227. BİR MÜZİK TÜRÜ OLARAK ETÜT VE BULGAR BESTECİ HRİSTO SPASOV TSANOFF’UN KONSER ETÜTLERİ
Damar A. T., ŞENOL SAKİN A.
BURSA 2 nd INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Bursa, Türkiye, 23 Nisan 2022, (Tam Metin Bildiri)
2019
20198. FLUTE ENSEMBLES IN TURKEY AND CONTRIBUTION TO FLUTE TRAINING
ŞENOL SAKİN A.
The 5th International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT), Sarajevo, Bosna-Hersek, 6 - 10 Kasım 2019, ss.5, (Özet Bildiri)
2019
20199. Öğretim Teknolojileri ve Materyal tasarım (Öğretim Teknolojileri) Dersi Uygulaması (Bursa Uludağ Üniversitesi Örneği.
ŞENOL SAKİN A.
6. Uluslararası Multidisilpliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.73-84, (Tam Metin Bildiri)
2017
201710. First Generation Turkish Composer Ekrem Zeki Ün and His Piece “At the Tomb of Yunus”.
ŞENOL SAKİN A.
The International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) International Conference for Social Sciences and Humanities, Roma, İtalya, 14 - 17 Kasım 2017, cilt.10, ss.127-132, (Tam Metin Bildiri)
2017
201711. Arranged Traditional Turkish Folk Songs for Two Flutes to be Used in Flute Education
ŞENOL SAKİN A.
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.54, (Özet Bildiri)
2017
201712. Migration And Musicianship: Example of Bursa
ŞENOL SAKİN A.
IARSP 2017International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.191, (Özet Bildiri)
2015
201513. Folk Songs Used in Music Education and their Rhytmic Properties
GÜRGAN ÖZTÜRK F., ŞENOL SAKİN A.
The 2015 WEI International Academic Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 18 - 20 Mayıs 2015, ss.40-58, (Tam Metin Bildiri)
2013
201314. Is art mimesis or creation?
ŞENOL SAKİN A.
5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2866-2870, (Tam Metin Bildiri)
2013
201315. Türkiye’nin Renkleri Projesi (Colors of Turkey: Music Representing Regions)
Özeke S., Güldoğan A., Şenol Sakin A., Çeliktaş H.
Uludağ Üniversitesi Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201316. 90th Anniversary of Ertuğrul Oğuz Fırat and His Works
ŞENOL SAKİN A.
International conference of 3rd Performing Art as Creative Industries in Asia, Kota-Kinabalu, Malezya, 26 - 28 Haziran 2013, ss.39-40, (Özet Bildiri)
2013
201317. İtalyan Besteci Luciano Berio ve Solo Flüt Eseri: Sequenza I
ŞENOL SAKİN A.
4th International Conference on New Trends in Education and Their Implication, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.178, (Özet Bildiri)
2012
201218. Flute and Recorder in Art
ŞENOL SAKİN A.
World Conference on Design, Arts and Education (DAE), Antalya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, cilt.51, ss.589-594, (Tam Metin Bildiri)
2012
201219. Flute exercises of marcel moyse
ŞENOL SAKİN A.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2242-2246, (Tam Metin Bildiri)
2010
201020. Bursa Regional State Symphony Orchestra
ŞENOL SAKİN A., ÖZEKE S.
3rd Balkan conference of the Union of Scientist in Bulgaria: the Science, the Education and the Art in XXI Century, Blagoevgrad, Bulgaristan, 9 - 10 Eylül 2010, ss.445-453, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Viyolonselin Genel Müzik Eğitiminde Kullanılmasına Yönelik Müzik Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
ÇABUK U., ŞENOL SAKİN A., DEMİRBATIR R. E.
Müzik Sanatı ve Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar IX , ÇOKAMAY BAHADIR, ÖZ BEGÜM, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.143-155, 2025
2023
20232. TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİNE YÖNELİK GENEL MÜZİK EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ
Taşkıran N. D., ŞENOL SAKİN A.
Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Bay, Erdal; Zahal, Onur, Editör, Gece Yayınları, Ankara, ss.269-288, 2023
2023
20233. Dalcroze Yaklaşımında Piyanonun Önemi
Özmen D., ŞENOL SAKİN A.
Güzel Sanatlar Alanında Gelişmeler, Sürmeli, Kader, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.95-114, 2023
2022
20224. Necdet Levent’in Viyola İçin Düzenlenmiş Elele, Yemeni ve Efe Eserlerine Yönelik Çalışma Önerileri
Akyol E. D., Şenol Sakin A.
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDAKİ GELİŞMELER, R. Erol Demirbatır, Editör, Platanus Yayıncılık, İzmir, ss.25-42, 2022
2022
20225. Necdet Levent’in Viyola için Düzenlenmiş Elele, Yemeni ve Efe Eserlerine Yönelik Çalışma Önerileri
Akyol E. D., ŞENOL SAKİN A.
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDAKİ GELİŞMELER, Doç. Dr. Rasim Erol DEMİRBATIR, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.25-42, 2022
2021
20216. TÜRKİYE’DEKİ FLÜT TOPLULUKLARI VE FLÜT EĞİTİMİNE KATKILARI
Şenol Sakin A.
Flüt ve Flüt Pedagojisi, Aytemur,Begüm; Onay,Evrim, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.1-15, 2021
2020
20207. ÇAĞDAŞ TÜRK MÜZİĞİNDE MODERN VİYOLATEKNİKLERİNİN KULLANIMINI “TAG UND LEBEN”ESERİ ÜZERİNDEN ÖRNEKLEME
Akyol E. D., Şenol Sakin A.
Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar-III, Prof. Dr. Osman KÖSE, Dr. Öğr. Üyesi Yasemin ULUTÜRK SAKARYA, Editör, Berikan Elektronik Basım Yayın, Ankara, ss.227-242, 2020
2018
20188. İki Flüt için Türküler / Turkish Folk Songs for Two Flutes
ŞENOL SAKİN A.
Gece Kitaplığı, Ankara, 2018
2018
20189. Examining the Difficulties in Flute Training of the Folk Songs with Aksak Meter Used in Traditional Turkish Folk Music
ŞENOL SAKİN A., GÜRGAN ÖZTÜRK F.
ACADEMIC RESEARCHES IN EDUCATIONAL SCIENCES, Asst. Prof. Gülcan MIHLADIZ, Ph.D., Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.315-329, 2018
Desteklenen Projeler
2023 - 2023
2023 - 2023Colourstrings Yaklaşımının Başlangıç Düzeyi Özengen Keman Eğitiminde Kullanılabilirliğine İlişkin Eğitimci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
ŞENOL SAKİN A. (Yürütücü), AYDIN E.
2016 - 2017
2016 - 2017Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğrencilerinin Müziksel İşitme Becerilerinin Bilgisayar Destekli Programlar Aracılığıyla Geliştirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Demirbatır R. E. (Yürütücü), Engür D., Şenol Sakin A., Caf M.
2015 - 2016
2015 - 2016Geleneksel Türk Halk Müziğinde Kullanılan Aksak Ölçülü Türkülerin Flüt Eğitiminde Karşılaşılan Zorluklarının İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ŞENOL SAKİN A.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ekim 2023
Ekim 2023Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi (Online)
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2023
Mart 2023SİNOP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2023
Mart 2023SİNOP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi