Eğitim Bilgileri
2002 - 2005
2002 - 2005Yüksek Lisans
Dumlupınar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yönetim-Organizasyon) (Yl) (Tezli), Türkiye
1998 - 2002
1998 - 2002Lisans
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, İ.İ.B.F, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
2005
2005Yüksek Lisans
İşletmelerde iç müşteri memnuniyetinin dış müşteri hizmet kalitesine etkileri Bursa’xxda bir eğitim kurumunda uygulaması
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Hukuk
İşletme
Akademik Ünvanlar / Görevler
2007 - Devam Ediyor
2007 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İNEGÖL MYO, YÖNETİM VE ORGANİZASYON
2005 - 2007
2005 - 2007Öğretim Görevlisi
Balıkesir Üniversitesi, Ayvalık Meslek Yüksekokulu, İktisadi Ve İdari Programlar Bölümü
Yönetimsel Görevler
2017 - 2019
2017 - 2019MYO Müdür Yardımcısı
Bursa Uludağ Üniversitesi, İNEGÖL MYO, YÖNETİM VE ORGANİZASYON
Akademi Dışı Deneyim
2005 - 2007
2005 - 2007ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
BALIKESİR ÜNİV. AYVALIK MYO, ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2015
20151. 1961VE 1982 ANAYASALARININ DEMOKRASİ SENTEZİ VE YENİ ANAYASA TASLAĞINDA İSTENEN YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR
Şimşek T. B.
7.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ , Nevşehir, Türkiye, 08 Mayıs 2015, ss.119-128, (Tam Metin Bildiri)
2008
20082. Konaklama işletmelerinde iç müşteri memnuniyetinin, dış müşteri hizmet kalitesine etkileri Ayvalık'ta uygulaması
Şimşek T. B.
Ege Üniversitesi Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu , İzmir, Türkiye, 21 Kasım 2008, ss.86-91, (Tam Metin Bildiri)
2008
20083. Ayvalık ve Yöresinde Yaşam Biçimi Olan Zeytin Üreticiliğinin Kurumsallaşma Süreçleri Getirisi Olarak Zeytinciliğin Markalaşması ve Örnek Uygulamaları;
Şimşek T. B.
3.Aile İşletmeleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 Nisan 2008, ss.19-22, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar