Eğitim Bilgileri
2022 - 2023
2022 - 2023Post Doktora
The Nottingham Trent University, School of Social Sciences, Psychology Department, İngiltere
2016 - 2020
2016 - 2020Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Sosyoloji Bölümü (Aöf), Türkiye
2013 - 2017
2013 - 2017Doktora
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye
2012 - 2013
2012 - 2013Yüksek Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye
2006 - 2010
2006 - 2010Lisans
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Doktora
Öğretmenlerin etkileşimli tahta kullanımına etki eden faktörler ve öğretmen performansına etkisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2013
2013Yüksek Lisans
Eğitim Bilimleri bölümü öğretim elemanlarının derslerinde kullandıkları öğretim yöntemlerinin değerlendirilmesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Araştırma Alanları
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ
2022 - 2023
2022 - 2023Doç. Dr.
The Nottingham Trent University, School of Social Sciences, Psychology Department
2019 - 2021
2019 - 2021Dr. Öğr. Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ
2018 - 2019
2018 - 2019Araştırma Görevlisi Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ
2017 - 2017
2017 - 2017Araştırma Görevlisi
School of Education and Social Policy, Initial Teacher Education
2013 - 2017
2013 - 2017Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2011 - 2013
2011 - 2013Araştırma Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ
2020 - 2021
2020 - 2021Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ
2019 - 2021
2019 - 2021Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ
Akademi Dışı Deneyim
2017 - 2017
2017 - 2017Visiting Scholar
Cardiff Metropolitan University, Visiting Scholar
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
TEZ DANIŞMANLIĞI
ÖĞRETİM TASARIMI
YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ
BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ ve ARAŞTIRMA ETİĞİ
EĞİTİMDE GÜNCEL KONULAR
Lisans
EĞİTİME GİRİŞ
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
KURUM DENEYİMİ
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI
KURUM DENEYİMİ
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
TEMEL İSTATİSTİK
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
PROGRAM GELİŞTİRME
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
Do We Trust AI As It Is? Extending The UTAUT Model to Explore the Acceptance of AI-Based Recruitment Tools from the User’s Perspective
Tosuntaş Ş. B. (Eş Danışman), Essig K.
A.Aktaş(Öğrenci)
Tasarladığı Dersler
Makaleler
2025
20251. Exploring the Presence of Sofalizing Behavior Among Filipinos: A Mixed Method Inquiry
Pacquing M. C. T., Reyes M. E. S., Abanilla R. V. R., Aquitania J. C. T., Dimaculangan Z. I. H., Mapanao E. S. C., et al.
PSYCHOLOGICAL STUDIES
, 2025 (ESCI, Scopus)
2024
20242. Sharenting: A systematic review of the empirical literature
Tosuntaş Ş. B., Griffiths M. D.
JOURNAL OF FAMILY THEORY & REVIEW
, cilt.16, sa.3, ss.525-562, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20243. Sofalizing and its relationship with social media addiction and psychosocial factors: A new phenomenon among emerging adults
Tosuntaş Ş. B., Karadağ E., Emirtekin E., Kircaburun K., Griffiths M. D.
SOCIAL SCIENCE JOURNAL
, cilt.61, sa.2, ss.378-390, 2024 (SSCI, Scopus)
2023
20234. Social anxiety and social media addiction among emerging adults: The mediating role of ‘sofalising’
KIRCABURUN K., TOSUNTAŞ Ş. B., EMİRTEKİN E., Koç G., BAHTİYAR M., Griffiths M. D.
International Journal of Düzce Educational Sciences , cilt.1, sa.1, ss.13-19, 2023 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Childhood Emotional Abuse and Cyberbullying Perpetration: The Role of Dark Personality Traits
Kircaburun K., Jonason P., Griffiths M. D., Aslanargun E., Emirtekin E., Tosuntaş Ş. B., et al.
JOURNAL OF INTERPERSONAL VIOLENCE
, cilt.36, sa.21-22, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
20216. A new model for the factors that affect interactive whiteboard usage of teachers and its effect on performance
Tosuntaş Ş. B., Çubukçu Z., Beauchamp G.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.26, sa.3, ss.3575-3592, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
20217. Compensatory Usage of the Internet: The Case of Mukbang Watching on YouTube
Kircaburun K., BALTA S., Emirtekin E., TOSUNTAŞ Ş. B., Demetrovics Z., Griffiths M. D.
PSYCHIATRY INVESTIGATION
, cilt.18, sa.4, ss.269-276, 2021 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2021
20218. Teacher performance in terms of technopedagogical content knowledge competencies
TOSUNTAŞ Ş. B., ÇUBUKÇU Z., Beauchamp G.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.63-83, 2021 (TRDizin)
2020
20209. Diffusion of responsibility in group work: Social loafing
Tosuntaş Ş. B.
Journal of Pedagogical Research , cilt.4, sa.3, ss.187-202, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202010. Kara tahtadan etkileşimli tahtaya geçiş: Öğretmenlerin etkileşimli tahta kabul ve kullanımlarının incelenmesi.
TOSUNTAŞ Ş. B., ÇUBUKÇU Z., Beauchamp G.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , cilt.19, sa.76, ss.1720-1740, 2020 (TRDizin)
2020
202011. Trait Emotional Intelligence and Internet Gaming Disorder Among Gamers: The Mediating Role of Online Gaming Motives and Moderating Role of Age Groups
Kircaburun K., Demetrovics Z., Griffiths M. D., Kiraly O., Kun B., TOSUNTAŞ Ş. B.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTAL HEALTH AND ADDICTION
, cilt.18, sa.5, ss.1446-1457, 2020 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2020
202012. Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerinin İncelenmesi
TOSUNTAŞ Ş. B.
Academy Journal of Educational Sciences , cilt.4, sa.1, ss.53-61, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202013. Coğrafya Öğretiminde Öğretim Yöntemlerinin Öğrenci Başarısına Etkisi
Tosuntaş Ş. B., İnci T., Çubukçu Z.
lnternational Journal of Geography and Geography Education , sa.42, ss.52-71, 2020 (TRDizin)
2020
202014. Kodlama Eğitiminde İşbirlikli Öğrenme Yaklaşımı: Eşli Kodlama
TOSUNTAŞ Ş. B., Emirtekin E., KIRCABURUN K.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , cilt.16, sa.27, ss.490-515, 2020 (TRDizin)
2020
202015. Metaphoric perceptions of academicians and graduate students about the concepts of curriculum and curriculum evaluation.
DANİŞMAN Ş., TOSUNTAŞ Ş. B.
International Journal of Curriculum and Instructional Studies , cilt.10, sa.1, ss.189-220, 2020 (TRDizin)
2020
202016. Uses and Gratifications of Problematic Social Media Use Among University Students: a Simultaneous Examination of the Big Five of Personality Traits, Social Media Platforms, and Social Media Use Motives
KIRCABURUN K., Alhabash S., TOSUNTAŞ Ş. B., Griffiths M. D.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTAL HEALTH AND ADDICTION
, cilt.18, sa.3, ss.525-547, 2020 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2020
202017. Sosyal bilimlerde araştırma yöntemleri dersinin öğretim üyelerinin görüşlerine göre incelenmesi
TOSUNTAŞ Ş. B., KARADAĞ E., DANİŞMAN Ş.
International Journal of Social Inquiry , cilt.13, sa.1, ss.357-382, 2020 (TRDizin)
2020
202018. The Mediating Role of Self/Everyday Creativity and Depression on the Relationship Between Creative Personality Traits and Problematic Social Media Use Among Emerging Adults
KIRCABURUN K., Griffiths M. D., ŞAHİN F., BAHTİYAR M., ATMACA T., TOSUNTAŞ Ş. B.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTAL HEALTH AND ADDICTION
, cilt.18, sa.1, ss.77-88, 2020 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2020
202019. Adolescents' eveningness chronotype and cyberbullying perpetration: the mediating role of depression-related aggression and anxiety-related aggression
TOSUNTAŞ Ş. B., BALTA S., Emirtekin E., KIRCABURUN K., Griffiths M. D.
BIOLOGICAL RHYTHM RESEARCH
, cilt.51, sa.1, ss.40-50, 2020 (SCI-Expanded, Scopus)
2019
201920. Analyzing the Links Between Problematic Social Media Use, Dark Triad Traits, and Self-esteem
KIRCABURUN K., Demetrovics Z., TOSUNTAŞ Ş. B.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTAL HEALTH AND ADDICTION
, cilt.17, sa.6, ss.1496-1507, 2019 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2019
201921. Dark personality traits and problematic smartphone use: The mediating role of fearful attachment
BALTA S., Jonason P., Denes A., Emirtekin E., TOSUNTAŞ Ş. B., KIRCABURUN K., et al.
PERSONALITY AND INDIVIDUAL DIFFERENCES
, cilt.149, ss.214-219, 2019 (SSCI, Scopus)
2019
201922. A Holistic View to Barriers to Technology Integration in Education
TOSUNTAŞ Ş. B., ÇUBUKÇU Z., İNCİ T.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.10, sa.4, ss.349-371, 2019 (TRDizin)
2019
201923. Eğitim ve Öğretim Teknolojileri Konusunda Yapılan Tezlerinİncelenmesi (2013-2018)
TOSUNTAŞ Ş. B., EMİRTEKİN E., SÜRAL İ.
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.277-286, 2019 (TRDizin)
2019
201924. Yeniliklerin yayılması teorisi bağlamında öğretmen adaylarının bulut teknolojisi kullanımlarını etkileyen faktörler
TOSUNTAŞ Ş. B., ÇUBUKÇU Z.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.20, ss.957-976, 2019 (TRDizin)
2018
201825. Üstün Yetenekli/Zekalı Öğrencilerin Eğitiminde Teknolojinin Yeri
ÇUBUKÇU Z., TOSUNTAŞ Ş. B.
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.7, sa.13, ss.45-57, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201826. Cyberbullying perpetration among undergraduates: evidence of the roles of chronotype and sleep quality
Kircaburun K., Tosuntas Ş. B.
BIOLOGICAL RHYTHM RESEARCH
, cilt.49, sa.2, ss.247-265, 2018 (SCI-Expanded, Scopus)
2017
201727. TEKNOLOJİ KABUL MODELİ ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL TEKNOLOJİLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ÇUBUKÇU Z., TOSUNTAŞ Ş. B., KIRCABURUN K.
Asya Öğretim Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.1-18, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201728. Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Tasarimi Dersinin Teknoloji Entegrasyonuna Katkisi Açisindan Değerlendirilmesi
ÇUBUKÇU Z., TOSUNTAŞ Ş. B., İNCİ T., KIRCABURUN K.
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.29-41, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201729. The citation analyses of scientific publications in the field of educational sciences and teacher education in Turkey
KARADAĞ E., YALÇIN M., ÇİFTÇİ Ş. K., DANİŞMAN Ş., SÖLPÜK N., TOSUNTAŞ Ş. B., et al.
Bilgi Dünyası
, cilt.18, sa.1, ss.9-28, 2017 (Scopus, TRDizin)
2017
201730. Comparison of Turkey and United States in terms of teacher performance indicators
ÇUBUKÇU Z., TOSUNTAŞ Ş. B., KIRCABURUN K.
Journal of Pedagogical Research , cilt.1, sa.1, ss.64-76, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201631. Teknoloji destekli eğitim ortamlarında iletişim Bir sınıf etkileşim analizi çalışması
ÇUBUKÇU Z., TOSUNTAŞ Ş. B.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.192-199, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201632. Scientific Publication Map of Journals Published in the Field of Educational Sciences in Turkey An Analysis Impact Factors of Journals
DANİŞMAN Ş., YALÇIN M., ÇİFTÇİ Ş. K., TOSUNTAŞ Ş. B., SÖLPÜK N., AY Y., et al.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.22, sa.4, ss.483-506, 2016 (TRDizin)
2016
201633. Map of Scientific Publication in the field of Educational Sciences and Teacher Education in Turkey: A Bibliometric Study
Ciftci S. K., Danisman S., Yalcin M., Tosuntas Ş. B., Ay Y., Solpuk N., et al.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.16, sa.4, ss.1077-1123, 2016 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2016
201634. Testing the mediating role of self efficacy on the predictive effect of self esteem on mathematics teachers professional motivation with the use of structural equation modelling
DANİŞMAN Ş., ÇİFTÇİ Ş. K., TOSUNTAŞ Ş. B., KARADAĞ E.
Studies in Psychology
, cilt.36, sa.1, ss.21-40, 2016 (ESCI, TRDizin)
2016
201635. The Virtual World's Current Addiction: Phubbing
Karadag E., Tosuntas Ş. B., Erzen E., Duru P., Bostan N., Sahin B. M., et al.
ADDICTA-THE TURKISH JOURNAL ON ADDICTIONS
, cilt.3, sa.2, ss.250-269, 2016 (ESCI, TRDizin)
2015
201536. Determinants of phubbing, which is the sum of many virtual addictions: A structural equation model
Karadag E., Tosuntas Ş. B., Erzen E., Duru P., Bostan N., Sahin B. M., et al.
JOURNAL OF BEHAVIORAL ADDICTIONS
, cilt.4, sa.2, ss.60-74, 2015 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2015
201537. The factors affecting acceptance and use of interactive whiteboard within the scope of FATIH project: A structural equation model based on the Unified Theory of acceptance and use of technology
Tosuntas Ş. B., Karadag E., Orhan S.
COMPUTERS & EDUCATION
, cilt.81, ss.169-178, 2015 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
Desteklenen Projeler
2021 - 2022
2021 - 2022Alaplı Bilim Şenliği
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Tosuntaş Ş. B., Pirecioğlu Y.(Yürütücü)
2018 - 2019
2018 - 2019Kodlama Eğitiminde İşbirlikli Öğrenme Yaklaşımı: Eşli Kodlama
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Tosuntaş Ş. B. (Yürütücü), Emirtekin E., Kırcaburun K.
2016 - 2017
2016 - 2017Öğretmenlerin Etkileşimli Tahta Kullanımlarına Etki Eden Faktörler ve Bunların Öğretmen Performansına Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Çubukçu Z.(Yürütücü), Tosuntaş Ş. B.
2014 - 2016
2014 - 2016Türkiye de Eğitim Bilimlerinin Bilimsel Yayın Haritası Bibliyometrik ve Atıf Analizi Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
TOSUNTAŞ Ş. B.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorUludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ocak 2024
Ocak 2024COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2023
Ekim 2023Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2023
Ağustos 2023BEHAVIOUR & INFORMATION TECHNOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2023
Ağustos 2023Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2023
Haziran 2023YÜKSEKÖĞRETIM DERGISI
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2023
Haziran 2023Toplum, Eğitim ve Kültür Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023Journal of Pedagogical Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023E-International Journal of Educational Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2023
Nisan 2023Journal of Teacher Education and Educators
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2023
Nisan 2023Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2022
Kasım 2022BMC PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2022
Kasım 2022Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2022
Kasım 2022MILLI EGITIM
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2022
Kasım 2022Anadolu University Journal of Education Faculty
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2022
Ağustos 2022PLOS ONE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2022
Temmuz 2022SAGE OPEN
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2022
Nisan 2022INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2022
Nisan 2022PSYCHOLOGY OF POPULAR MEDIA
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2022
Mart 2022E-ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (ELEKTRONİK)
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2021
Aralık 2021Osmangazi Journal of Educational Research
Diğer Dergiler
Aralık 2021
Aralık 2021PSYCHOLOGY OF POPULAR MEDIA
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2021
Aralık 2021Participatory Educational Research
Diğer Dergiler
Kasım 2021
Kasım 2021BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2021
Mart 2021BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2021
Şubat 2021PSYCH JOURNAL
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2021
Şubat 2021YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2021
Ocak 2021Journal of Pedagogical Research
Diğer Dergiler
Ocak 2021
Ocak 2021AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2020
Kasım 2020SAGE OPEN
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2020
Ekim 2020CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2020
Eylül 2020E-ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (ELEKTRONİK)
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2020
Ağustos 2020Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Diğer Dergiler
Temmuz 2020
Temmuz 2020e-Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Journal of Teacher Education and Educators
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020Journal of Teacher Education and Educators
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2020
Mayıs 2020YÜKSEKÖĞRETİM VE BİLİM DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2020
Mayıs 2020YÜKSEKÖĞRETİM VE BİLİM DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2020
Nisan 2020JOURNAL OF INTERNATIONAL MEDICAL RESEARCH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2020
Mart 2020YÜKSEKÖĞRETİM VE BİLİM DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2020
Şubat 2020YÜKSEKÖĞRETİM VE BİLİM DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2020
Ocak 2020ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2019
Kasım 2019ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2019
Kasım 2019YÜKSEKÖĞRETİM VE BİLİM DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2019
Temmuz 2019YÜKSEKÖĞRETİM VE BİLİM DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2019
Haziran 2019TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2019
Haziran 2019YÜKSEKÖĞRETİM VE BİLİM DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2019
Mart 2019YÜKSEKÖĞRETİM VE BİLİM DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2018
Aralık 2018TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2018
Kasım 2018Academy Journal of Educational Sciences
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2018
Eylül 2018TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2018
Mayıs 2018EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2017
Ekim 2017TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Mayıs 2022
Mayıs 2022TÜBİTAK Uluslararası İkili İşbirliği Projesi
2547 - Arnavutluk Araştırma, Teknoloji ve Yenilik Ajansı (ARTI) ile İkili İşbirliği Programı, Bursa Uludağ Üniversitesi, Türkiye
Ağustos 2020
Ağustos 2020TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Bursa Uludağ Üniversitesi, Türkiye
Ödüller
Mart 2022
Mart 2022Childhood Emotional Abuse and Cyberbullying Perpetration: The Role of Dark Personality Traits
Tübitak Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı
Ekim 2021
Ekim 2021Compensatory Usage of the Internet: The Case of Mukbang Watching on YouTube
Tübitak Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı
Kasım 2020
Kasım 2020Trait Emotional Intelligence and Internet Gaming Disorder Among Gamers: The Mediating Role of Online Gaming Motives and Moderating Role of Age Groups
Tübitak Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı
Haziran 2020
Haziran 2020The Mediating Role of Self/Everyday Creativity and Depression on the Relationship Between Creative Personality Traits and Problematic Social Media Use Among Emerging Adults
Tübitak Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı
Haziran 2020
Haziran 2020Uses and Gratifications of Problematic Social Media Use Among University Students: a Simultaneous Examination of the Big Five of Personality Traits, Social Media Platforms, and Social Media Use Motives
Tübitak Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı
Ocak 2020
Ocak 2020Analyzing the Links Between Problematic Social Media Use, Dark Triad Traits, and Self-esteem
Tübitak Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı
Eylül 2019
Eylül 2019Dark personality traits and problematic smartphone use: The mediating role of fearful attachment
Tübitak Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı
Temmuz 2018
Temmuz 2018Cyberbullying perpetration among undergraduates: evidence of the roles of chronotype and sleep quality
Tübitak Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı
Nisan 2015
Nisan 2015The factors affecting acceptance and use of interactive whiteboard within the scope of FATIH project: A structural equation model based on the Unified Theory of acceptance and use of technology
Tübitak Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
07 Şubat 2024 - 07 Şubat 2024
07 Şubat 2024 - 07 Şubat 2024Türkiye Yüzyılında Ulusal Politikalardan Yerel Stratejilere
Panelist
Bursa-Türkiye
Burslar
2022 - 2023
2022 - 20232219 Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu
TÜBİTAK
2017 - 2017
2017 - 20172214-A Yurt Dışı Araştırma Burs Programı
TÜBİTAK
2013 - 2017
2013 - 20172211-E Doğrudan Yurt İçi Doktora Burs Programı
TÜBİTAK
2010 - 2012
2010 - 20122228-A Son Sınıf Lisans Öğrencileri için Lisansüstü (Yüksek Lisans/Doktora) Burs Programı
TÜBİTAK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1134
h-indeksi (WOS): 14
Jüri Üyelikleri
Haziran-2024
Haziran 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Balıkesir Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Tez Savunma (Doktora)
- Balıkesir Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Tez Savunma (Doktora)
- Düzce Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Ağustos-2023
Ağustos 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Balıkesir Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Doktora)
- Balıkesir Üniversitesi
Haziran-2021
Haziran 2021Tez Savunma (Doktora)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Haziran-2021
Haziran 2021Tez Savunma (Doktora)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Nisan-2021
Nisan 2021Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Bursa Uludağ Üniversitesi
Ağustos-2020
Ağustos 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Bursa Uludağ Üniversitesi
Ağustos-2020
Ağustos 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Bursa Uludağ Üniversitesi
Temmuz-2020
Temmuz 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Temmuz-2020
Temmuz 2020Tez Savunma (Doktora)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Temmuz-2020
Temmuz 2020