SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An Investigation into How Parental Literacy Experiences are Reflected in Literacy Tendencies and Experiences of Preservice Teachers
International Journal of Progressive Education
, cilt.16, sa.5, ss.138-159, 2020 (Hakemli Dergi)
Primary School Teachers’ Metaphors on Grammar
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.12, sa.3, ss.194-211, 2020 (Hakemli Dergi)
2018 TARİHİNDE YENİLENEN HAYAT BİLGİSİÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARINDA ULUSAL DEĞERLER
Academy Journal of Educational Sciences
, cilt.3, sa.1, ss.14-27, 2019 (Hakemli Dergi)
Değerlerin Öğretimininde Çizgi Filmler: ‘Rafadan Tayfa Örneği’
İnönü ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.240-251, 2018 (Hakemli Dergi)
Cumhuriyet’ten Günümüze (1923-2017) İlkokul Türkçe Öğretim Programlarında Dil Bilgisi ve İmla
Anadili Eğitimi
, cilt.6, sa.4, ss.1091-1111, 2018 (Hakemli Dergi)
2009 ve 2017 Hayat Bilgisi Öğretim Programlarının Engellilere Yönelik Farkındalık Oluşturması Açısından İncelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.153-176, 2018 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI ALAN SINIF ÖĞRETMENİADAYLARININ SINIFTA KULLANDIKLARI BEDEN DİLİNİNİNCELENMES
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.45, ss.190-209, 2018 (Hakemli Dergi)
KPSS YE GİRECEK SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SINAV KAYGILARI İLE ÖZ DUYARLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.22, ss.223-244, 2016 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kişiler Arası Öz Yeterlik İnaçları İle Kendini Toparlama Gücünün Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science (ASOSJOURNAL)
, cilt.3, sa.16, ss.203-219, 2015 (Hakemli Dergi)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KİŞİLER ARASI ÖZYETERLİKİNANÇLARI İLE KENDİNİ TOPARLAMA GÜCÜNÜNFARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
The Journal of Academic Social Science
, cilt.3, sa.15, ss.203-219, 2015 (Hakemli Dergi)
LİSE SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GELECEK ZAMAN PERSPEKTİFLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
NWSA: Education Sciences
, cilt.4, sa.1, 2014 (Hakemli Dergi)
The effects of the project Be My Hope on Disadvantaged Children s School Burnout Levels
Journal of US-China Education Rewiew B
, cilt.4, sa.2, ss.131-135, 2014 (Hakemli Dergi)
Observations of Preschool Teacher Candidates about Health Conditions and Security of Kindergartens
The Online Journal of Counseling and Education (TOJCE)
, cilt.2, sa.3, ss.83-96, 2013 (Hakemli Dergi)
Üniversite Okul İşbirliği ile Gerçekleştirilen Proje ve Performans Ödevi Çalışmalarına Yönelik Öğrenci Görüşleri
The Journal of Academic Social Science Studies(JASSS)
, cilt.5, sa.8, ss.989-996, 2012 (Hakemli Dergi)
The comparıson of toy preferences of teacher candidates in first and fourth grades of preschool education
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD EDUCATION RESEARCH(IJECER)
, cilt.1, sa.1, ss.62-75, 2012 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Gereksinimli Öğrencilerin Kaynaştırılmasına İlişkin Görüşleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.399-432, 2012 (Hakemli Dergi)
The Levels of Anxiety and Hopelessness of Primary Education Children with Speech Disorders and of Their Parents
Elementary Education Online
, cilt.9, sa.1, ss.23-30, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Becerileri İle Cinsiyet ve Anne Baba Eğitim Durumu Arasındaki İlişki
İlköğretimonline e-dergi
, cilt.7, sa.7, ss.814-822, 2008 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenliğinden Mezun Olan Öğretmenlerle Başka Alanlardan Mezun Olan Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma Yazma Öğretiminde Yaşadıkları Güçlüklerin Karşılaştırılması
İlköğretimonline e-dergi
, cilt.7, sa.7, ss.814-822, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Deprem Bölgesinde Gönüllü Çalışan ve Çalışmayan Öğretmen Adaylarının Öz Yetkinlik, Bireysel Sosyal Sorumluluk, Yılmazlık Düzeyleri
VII. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024
Behiç Ak and Pat Cartoon School
4th Baltic Sea Conference on Literacy. Searching for a Common Language., Talin, Ermenistan, 16 - 21 Ocak 2020
Sınıf Öğretmenlerin Dil Bilgisine İlişkin Metaforları
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
Sınıf Öğretmenlerinin Dil Bilgisine İlişkin Metaforları
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
Facebook Destekli Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi
1st Interantional Conference on Basic Education, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018
Öğretmenlik Uygulaması Alan Sınıf Öğretmeni Adaylarının SınıftaKullandıkları Beden Dilinin İncelenmesi
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Türkiye’xxdeki İlkokullarda Eğitimine Devam Eden Suriyeli SığınmacıÇocuklarda Savaşın Etkileri Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kişiler Arası Öz Yeterlik İnançları İle Kendini Toparlama Gücünün Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.148
HAYAT BİLGİSİ DERSİ KAZANIMLARI VE DERS KİTAPLARINDA ÖĞRENCİLERİN ETİK DAVRANMA BECERİLERİNE YÖNELİKETKİNLİKLERİN İNCELENMESİ
XIV. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
HAYAT BİLGİSİ DERSİ KAZANIMLARININ VE DERS KİTAPLARININ ENGELLİLERE YÖNELİK FARKINDALIK OLUŞTURMASIAÇISINDAN İNCELENMESİ
XIV. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
KPSS SINAVINA GİRECEK SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SINAV KAYGILARI İLE ÖZ DUYARLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİİLİŞKİNİN İNCELENMESİ
XIV. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.146
The Interpersonal Self Efficacy Believes Of Classroom Teachers In Terms Of Different Variables
PAEDEIA Pillars of Teacher Education (International PAEDEIA Conference: European Symposium Young Teachers as Change Agents), Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.80
The effects of the project ”Be My Hope” on Disadvantaged Children’s Commitment to School and Dependence on Teacher Conditions.
4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA)., Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, ss.90
The Effects of the Project “Be My Hope” On Disadvantaged Children’s School Burnout Levels
4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA)., Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, ss.89-90
Sınıf öğretmenlerinin Fatih projesi ve proje kapsamında dağıtılacak tablet bilgisayarlara ilişkin görüşleri
7th International computer and instructional technologies symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013
Üniversite-Okul İşbirliği İle Gerçekleştirilen Proje ÖdeviÇalışmalarına Yönelik Öğrenci Görüşleri
UYGULAMALI EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.317
Öğretmen Adaylarının Uygulama Okullarında Gözlemledikleri Sınıfa Uygun Olmayan Öğrenci Davranışları Ve Bu Davranışlara İlişkin Öğretmenlerin Kullandıkları Çözüm Stratejileri
UYGULAMALI EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.248
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Gözüyle Anaokullarının Güvenlik Açısından İncelenmesi
INTERNATİONAL CONFERENCE ON GLOBAL ISSUES OF EARLY CHILDHOOD EDUCATION AND CHILDREN’xxS RIGHTS, Gaziantep, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2012, ss.33-34
Birinci ve Dördüncü Sınıf Okul Öncesi Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Oyuncak Seçimlerinin Karşılaştırılması
INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL ISSUES OF EARLY CHILDHOOD EDUCATION AND CHİLDREN’xxS RIGHTS, Gaziantep, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2012, ss.15-16
The Relation Between The Attitudes of Primary Education Teacher candidates Towards Drama In Primary Education Course and Their Intelligence Domains
1st International Conference of Living Theorists- Howard Gardner, Burdur, Türkiye, 23 - 24 Mayıs 2009, ss.28
The Effectiveness of The Drama In Primary Education Course on the Multiple Intelligence Domains of Pre-Service Teachers in Primary Education
1st International Conference of Living Theorists- Howard Gardner, Burdur, Türkiye, 23 - 24 Mayıs 2009, ss.66-67
A Study About The Effectiveness of Drama Education on Pre-Service Teachers’ Views
13. International Congress of Drama/Theatre in Education, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2008, ss.190-201
Kitap & Kitap Bölümleri
İLKOKUMA YAZMAYA HAZIRLIK ve PLANLAMA
İlk Okuma Yazma Öğretimi, Kolaç Emine, Dal Sibel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.58-79, 2019
Okul Öncesi Eğitimde Reggio Emilia Yaklaşımı
SADİOĞLU Ö., TANER DERMAN M., BAĞÇELİ KAHRAMAN P., ONUR SEZER G., ÇELİK KORKMAZ Ş., YILDIZ EKİN M. T.
Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller Bursa, Prof.Dr. HANDAN ASUDE BAŞAL, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.103-120, 2019
Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim
BAŞAL H. A., BAĞÇELİ KAHRAMAN P., TANER DERMAN M., SUNGURTEKİN Ş., ÇELİK KORKMAZ Ş., SADİOĞLU Ö., et al.
Nobel Yayınevi, Ankara, 2017
Bulgaristan’da Okul Öncesi Eğitim
Farklı Ülkelerde KArşılaştırmalı Eğitim-Okulöncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude BAŞAL, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.111-117, 2017
Azerbaycan Cumhuriyetinde Okul Öncesi Eğitim
Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim-Oul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Prof.Dr. Handan Asude BAŞAL, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.83-96, 2017
Bulgaristan’da Okul Öncesi Eğitim
Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude Başal, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.111-117, 2017
Azerbaycan Cumhuriyetinde Okulöncesi Eğitim
Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim- Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude BAŞAL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.83-96, 2017
Japonya’da Okul Öncesi Eğitim
Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim-Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude BAŞAL, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.187-199, 2017
Bulgaristan’xxda Okul Öncesi Eğitim
Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitimi Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Prof.Dr. Handan Asude BAŞAL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.111-117, 2017
Finlandiya’da Okul Öncesi Eğitim
Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim (Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı), Handan Asude Başal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.119-134, 2017
Almanya’da Okul Öncesi Eğitim
Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim-Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude Başal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.37-47, 2017
Kanada’xxda Okul Öncesi Eğitim
Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim-Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude BAŞAL, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.201-219, 2017
Birleşik Arap Emirliklerinde Okulöncesi Eğitim
Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim - Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude BAŞAL, Editör, Nobel Akademik yayıncılık, Ankara, ss.97-110, 2017
Birleşik Arap Emirliklerinde Okul Öncesi Eğitim
Farklı Ülkelerde Karşılaştırmalı Eğitim Okul Öncesi Eğitim Ağırlıklı, Handan Asude BAŞAL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlığı, Ankara, ss.100-110, 2017
Attitudes Of Pre-School Teacher Candidates Towards Teaching Profession, Their And Their Acquaintances’ Opinions About Profession Choice
Preschool Education in Turkey And in The World A Theorical And Empirical Perspective, Handan Asude BAŞAL, Esra ÖMEROĞLU, Zdravka KOSTOVA and Meral TANER DERMAN, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.31-43, 2014
ATTITUDES OF PRE-SCHOOL TEACHER CANDIDATES TOWARDS TEACHING PROFFESSION, THEIR AND THEIR ACQUAINTANCES’xxOPINIONS ABOUT PROFFESSION CHOICE
PRESCHOOL EDUCATION IN TURKEY AND IN THE WORLD A THEORICAL AND EMPIRICAL PERSPECTIVE, BAŞAL, H.A. ÖMEROĞLU, E.KOSTOVA, Z., Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.31-40, 2014
Preventıon Study Aımıng To Reıntegrate Chıldren At Rısk Group Into The Scıety: Be My Hope
THE SCIENCE AND EDUCATION AT BEGINNING OF THE 21ST CENTURY IN TURKEY, PROF. DR. ALEKSANDIR DRUJININ, ASSOC. PROF. DR. ZDRAVKA KOSTOVA, ASSOC. PROF. DR. IGOR SHARUHO, ASSOC. PROF. DR. EMIN ATASOY, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.476-483, 2013
Children at Risk
The science and education at the beginning of 21st century Example of Turkey, Drujinin,A. Kostova,Z. Sharuho,I. Atasoy, E., Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.468-475, 2013
Prevention study aiming to reintegrate Children At Risk Group Into Society:Be my hope
The science and education at the beginning of 21st century Example of Turkey, , Editör, St.Kliment Ohridski University Press, SOFYA, ss.476-483, 2013
Chıldren at Rısk
THE SCIENCE AND EDUCATION AT THE BEGINNING OF THE 21ST CENTURY IN TURKEY, PROF. DR. ALEKSANDIR DRUJININ, ASSOC. PROF. DR. ZDRAVKA KOSTOVA, ASSOC. PROF. DR. IGOR SHARUHO, ASSOC. PROF. DR. EMIN ATASOY, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSSKI UNIVERSITY PRESS, SOFYA, ss.468-475, 2013
Adaptation and behavior disorders of children
Education and science in a globalizing world a case study of Turkey, Christov, I; Efe,R., Editör, paradıgma, Sofija, ss.112-139, 2012
Adaptatıon and Behavıor Dısorders of Chıldren
EDUCATION AND SCIENCE IN A GLOBALIZING WORLD: A CASE STUDY OF TURKEY, PROF. DR. ILIA CHRISTOV, PROF. DR. RECEP EFE, ASSOC. PROF. DR. EMIN ATASOY, Editör, PARADIGMA, SOFIA, SOFYA, ss.112-139, 2012
Okul Öncesi Eğitimde Head Start Projesi
Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora Yayınevi, Bursa, ss.3-26, 2010
Okul Öncesi Eğitimde Head Start Projesi
Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.3-26, 2010
Okul Öncesi eğitimde High/Scope Yaklaşımı
Okul Öncesi eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.27-46, 2010
Okul Öncesi Eğitimde Montessori Metodu
Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Prof. Dr. Handan Asude BAŞAL, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.47-95, 2010
Okul Öncesi Eğitimde Reggio Emilia Yaklaşımı
SADİOĞLU Ö., TANER DERMAN M., BAĞÇELİ KAHRAMAN P., ONUR SEZER G., ÇELİK KORKMAZ Ş., YILDIZ EKİN M. T.
Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.103-120, 2010
Okul Öncesi Eğitimde High Scope Yaklaşımı
Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Prof. Dr. Handan Asude BAŞAL, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.27-45, 2010
Okul Öncesi Eğitiminde Reggio Emilia Yaklaşımı
Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.103-120, 2010
Gezici Anaokulu Projesi (Mobil Anaokulu)
Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora, Bursa, ss.183-198, 2010
Okul Öncesi Eğitimde Head Start Projesi
Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.3-26, 2010
Okul Öncesi Eğitimde Reggio Emilia Yaklaşımı
SADİOĞLU Ö., TANER DERMAN M., BAĞÇELİ KAHRAMAN P., ONUR SEZER G., ÇELİK KORKMAZ Ş., YILDIZ EKİN M. T.
Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Prof. Dr. Asude Handan BAŞAL, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.103-120, 2010
Gezici Anaokulu Projesi (Mobil Anaokulu)
Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.183-198, 2010
Okul Öncesi Eğitimde Montessori Metodu
Okul Öncesi eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.47-95, 2010
Okul Öncesi Eğitimde Montessorı Metodu
Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora, Bursa, ss.47-95, 2010
Okul Öncesi Eğitimde Reggio Emilia Yaklaşımı
SADİOĞLU Ö., TANER DERMAN M., BAĞÇELİ KAHRAMAN P., ONUR SEZER G., ÇELİK KORKMAZ Ş., YILDIZ EKİN M. T.
Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora, Bursa, ss.103-120, 2010
Okul Öncesi Eğitimde Hıgh/Scope Yaklaşımı
Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora, Bursa, ss.27-46, 2010