Makaleler
12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (8)
3. The Relationship between the Preferred Values of Children Aged 5-6 and Their Mothers’ Values
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.15, sa.4, 2023 (Hakemli Dergi)
4. ADOLESCENTS' VIEWS ON ART-BASED DEMOCRACY EDUCATION
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
, cilt.12, sa.4, ss.244-257, 2023 (Hakemli Dergi)
5. The views of associate degree students from child development on distance education after the earthquake
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.6, sa.3, ss.756-770, 2023 (Hakemli Dergi)
6. PROMOTING PRESCHOOL CHILDREN'S SOCIAL-EMOTIONAL LEARNING SKILLS THROUGH CREATIVE DRAMA INTEGRATED MUSIC ACTIVITIES
International Online Journal of Primary Education (IOJPE)
, cilt.12, sa.3, ss.210-227, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Examination of the Social Skills of Primary School 1st Grade Children Who Lived Their Early Childhood Period in the Pandemic
İnönü üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.1016-1041, 2022 (Hakemli Dergi)
11. MYO Öğrencilerinin Okuma AlışkanlıklarınınBelirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Uludağ ÜniversitesiÖrneği
PARADOKS Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.26-41, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
3. SOSYAL BİR PROJE BAĞLAMINDA FUTBOL ETKİNLİKLERİNE KATILAN ÇOCUKLARIN DUYUŞSAL ÖZELLİKLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Cemil Meriç 10.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.1082-1097, (Tam Metin Bildiri)
7. AB Fonlarının MYO larda Etkin Biçimde Kullanımının Mesleki Eğitimde Kalite Açısından Değerlendirilmesi
I. Uluslararası mesleki eğitim ve öğretim sempozyumu, Bursa, 2014, 2 - 04 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
8. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Kitap Okuma Alışkanlıkları
3.Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
9. MYO ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA ALIŞKANLIKLARININ BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
IVETS2014, 01 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
10. Meslek Yüksekokulları Öğrencilerinin Öğretme Öğrenme Sürecine Yönelik Direnç Davranışlarının Belirlenmesi
II. International Vocational Schools of Symposium, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)
11. Evsel Katı Atıkların Geri Dönüşümünde Kadınların Bilinç Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma Yenişehir Gemlik Inegöl ve Karacabey Örneği
II. International Vocational Schools of Symposium, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
9
4. Building “We” Awareness With Children In Different Sub-Cultures Through Creative Drama
The Science And Education At The Beginning Of The 21’st Century In Turkey, K. Mortan,I. Hristov,O. Strelova,Z.Kostova,E. Atasoy, Editör, St Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.444-449, 2014
5. The Effect of Creative Drama on Democracy Values Education ın Universities
The Science and Education At The Beginning Of The 21st Century In Turkey, O. Strelova,İ. Hristov,K. Mortan,P. Peeva,R. Sam,N. Sam,E. Galay,E. Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski University Press., Sofija, ss.106-121, 2013
6. Okul Öncesi Eğitimde High/Scope Yaklaşımı
Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora, Bursa, ss.27-46, 2010
7. Gezici Anaokulu Projesi (Mobil Anaokulu)
Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude BAŞAL, Editör, Dora, Bursa, ss.183-198, 2010
8. Yaz Anaokulları
Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, HANDAN ASUDE BAŞAL, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.209-216, 2010
9. Okul Öncesi Eğitimde Head Start Projesi
Okul Öncesi Eğitiminde Uygulanan Farklı Modeller, Handan Asude Başal, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.3-26, 2010