Öğr. Gör. SEDAT KORKMAZ


YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU, YABANCI DİLLER YO

Yabancı Diller Yo (A)


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

12

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

8

H-İndeks (Scholar)

1

Açık Erişim

1

Eğitim Bilgileri

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Doktora

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ DOKTORA , Türkiye

2013 - 2017

2013 - 2017

Yüksek Lisans

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli) , Türkiye

1996 - 2000

1996 - 2000

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Yüksek Lisans

Prospective English language teachers' views on the implementation process and the outcomes of community service practices course

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ YÜKSEK LİSANS

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Unvanlar / Görevler

2006 - Devam Ediyor

2006 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Bursa Uludağ Üniversitesi, YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU, YABANCI DİLLER YO

Akademi Dışı Deneyim

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

OKUTMAN

EĞİTİM FAKÜLTESİ

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2017

2017

THE COMMON EUROPEAN FRAMEWORK AND THE EUROPEAN LANGUAGEPORTFOLIO: INVOLVING LEARNERS’ JUDGMENTS IN THE ASSESSMENT PROCESS

KORKMAZ S.

International Conference on New Horizons (INTE), Berlin, Almanya, 17 Temmuz 2017 - 19 Ocak 2018, ss.452-459

2017

2017

L1 USE TO TEACH ENGLISH TO YOUNG LEARNERS: TEACHERS’xx BELIEFS AND PRACTICES IN TURKISH PRIMARY SCHOOLS

ÇELİK KORKMAZ Ş., KORKMAZ S.

THE INTERNATIONAL CONFERENCE ON TEACHING LANGUAGES TO YOUNG LEARNERS, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2017, ss.59

2017

2017

Prospective Teachers’ Views on Implementation Process of Community Service Practices Course in ELT Department

KORKMAZ S., CESUR K.

7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.388

2012

2012

Contextualization or de-contextualization: student teachers' perceptions about teaching a language in context

KORKMAZ S., Korkmaz S. C.

3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Brussels, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012, cilt.93, ss.895-899 identifier


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 6

h-indeksi (WOS): 2