Metrikler
Eğitim Bilgileri
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoktora
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ DOKTORA , Türkiye
2013 - 2017
2013 - 2017Yüksek Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli) , Türkiye
1996 - 2000
1996 - 2000Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Yüksek Lisans
Prospective English language teachers' views on the implementation process and the outcomes of community service practices course
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ YÜKSEK LİSANS
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Unvanlar / Görevler
2006 - Devam Ediyor
2006 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU, YABANCI DİLLER YO
Akademi Dışı Deneyim
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorOKUTMAN
EĞİTİM FAKÜLTESİ
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023Exploring the Pragmatic Awareness and Competence of EFL Instructors at Tertiary Level
Korkmaz S., Karatepe Ç.
Anadolu Journal of Educational Sciences International , cilt.13, sa.1, ss.34-55, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022To What Extent Are Preparatory School Students Ready for Online Learning?
Korkmaz S.
Journal of Theoretical Educational Science , cilt.15, sa.2, ss.239-263, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Perspectives and Experiences of EFL Preparatory Class Students on Online Formative Task-Based Assessment of Speaking Skills
Korkmaz S.
Language Education and Technology (LET Journal) , cilt.2, sa.1, ss.1-25, 2022 (Hakemli Dergi)
2020
2020Materials Evaluation and Adaptation: Teacher Trainees’ Perceptions and Experiences.
ÇELİK KORKMAZ Ş., KORKMAZ S.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi , cilt.33, sa.2, ss.558-586, 2020 (Hakemli Dergi)
2018
2018Community Service Practices: Prospective Teachers’ Views on Its Implementation Process and Outcomes
KORKMAZ S., CESUR K.
International Journal of Educational Researchers , cilt.9, sa.4, ss.9-19, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017The Common European Framework and the European Language Portfolio: InvolvingLearners’ Judgments in the Assessment Process
KORKMAZ S.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY , ss.151-158, 2017 (Hakemli Dergi)
2013
2013Contextualization or de-contextualization: student teachers’perceptions about teaching a language in context
KORKMAZ S., ÇELİK KORKMAZ Ş.
Procedia-Social and Behavioral Sciences , cilt.93, ss.895-899, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013Developing and applying a foreign language vocabulary learning and practice game The effect of VocaWord
Uzun L., Çetinavcı U. R., Korkmaz S., Salihoğlu U. M.
DIGITAL CULTURE & EDUCATION , cilt.5, sa.1, ss.50-70, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2017
2017THE COMMON EUROPEAN FRAMEWORK AND THE EUROPEAN LANGUAGEPORTFOLIO: INVOLVING LEARNERS’ JUDGMENTS IN THE ASSESSMENT PROCESS
KORKMAZ S.
International Conference on New Horizons (INTE), Berlin, Almanya, 17 Temmuz 2017 - 19 Ocak 2018, ss.452-459
2017
2017L1 USE TO TEACH ENGLISH TO YOUNG LEARNERS: TEACHERS’xx BELIEFS AND PRACTICES IN TURKISH PRIMARY SCHOOLS
ÇELİK KORKMAZ Ş., KORKMAZ S.
THE INTERNATIONAL CONFERENCE ON TEACHING LANGUAGES TO YOUNG LEARNERS, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2017, ss.59
2017
2017Prospective Teachers’ Views on Implementation Process of Community Service Practices Course in ELT Department
KORKMAZ S., CESUR K.
7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.388
2012
2012