Tezin Türü: Yüksek Lisans
Tezin Yürütüldüğü Kurum: Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Türkiye
Tezin Onay Tarihi: 2021
Tezin Dili: İngilizce
Öğrenci: HEND MOHAMED ABDELMONEIM HUSSEIN HEND MOHAMED ABDELMONEIM HUSSEIN
Danışman: Yunus Alyaz
Özet:
Bu tez iki önemli bölümden oluşmaktadır. 1.Türkçe öğrenmek
isteyenlere, Türkçe öğreticilerine ve bu konuyla ilgilenen bilimcilere yol
göstermek amacıyla tasarlanmış tüm eğitsel dijital oyunlar ve oyunlaştırılmış
uygulamalar analiz edilerek özellikleri ve içerikleri ortaya koymak. 2.Bursa
ilinde ve İskenderiye şehrinde yabancı dil olarak Türkçe öğrenen öğrencilerin
Türkçe öğrenme süreçlerinde eğitse dijital oyunlardan yararlanma durumları ve
bu oyunların verimliliğine dair görüşleri belirlenecektir.