Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2024
Bu kitabın yazılma amacı Türkiye’de
henüz resmi olarak okullardaki konumu belirlenmemiş olan öğretmen
yardımcılarının önemini vurgulamak, rol ve sorumluluklarını tanımlamak ve
öğretmen yardımcıları ve diğer paydaşlar için bir rehber oluşturmaktır. Bu kitap, öğretmen yardımcılarının önemini vurgulamak, tanımlarda yaşanan kafa karışıklığını gidermek, rollerini anlatmak ve hem öğretmen yardımcılarına hem de öğretmen yardımcıları ile birlikte çalışan paydaşlara rehber olmak amacıyla yazılmıştır. Bu kitabın, Türkiye'de öğretmen yardımcılarıyla ilgili çalışmaların artmasına öncülük etmesini ve uygulamacılara, ailelere, araştırmacılara ve karar alıcılara katkı sağlamasını umuyoruz.