İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Türkçe Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması
BALANTEKİN Y.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, cilt.18, sa.1, ss.153-184, 2020 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
18
Sayı:
1
-
Basım Tarihi:
2020
-
Doi Numarası:
10.37217/tebd.673849
-
Dergi Adı:
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.153-184
-
Bursa Uludağ Üniversitesi Adresli:
Evet