MÜŞTERİ SADAKAT PROGRAMLARI KAPSAMINDA VERİLEN PROMOSYON ÜRÜNLERİNİN TEKDÜZEN HESAP PLANI VE TÜRKİYE MUHASEBE STANDARTLARI AÇISINDAN MUHASEBELEŞTİRİLMESİ
Atıf İçin Kopyala
TUĞAY O., DOKUR Ş.
YÖNETİM VE EKONOMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, cilt.13, sa.1, ss.48-73, 2015 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
13
Sayı:
1
-
Basım Tarihi:
2015
-
Dergi Adı:
YÖNETİM VE EKONOMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.48-73
-
Bursa Uludağ Üniversitesi Adresli:
Evet