MÜŞTERİ SADAKAT PROGRAMLARI KAPSAMINDA VERİLEN PROMOSYON ÜRÜNLERİNİN TEKDÜZEN HESAP PLANI VE TÜRKİYE MUHASEBE STANDARTLARI AÇISINDAN MUHASEBELEŞTİRİLMESİ


TUĞAY O., DOKUR Ş.

YÖNETİM VE EKONOMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, cilt.13, sa.1, ss.48-73, 2015 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 13 Sayı: 1
  • Basım Tarihi: 2015
  • Dergi Adı: YÖNETİM VE EKONOMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.48-73
  • Bursa Uludağ Üniversitesi Adresli: Evet