MÜŞTERİ SADAKAT PROGRAMLARI KAPSAMINDA VERİLEN PROMOSYON ÜRÜNLERİNİN TEKDÜZEN HESAP PLANI VE TÜRKİYE MUHASEBE STANDARTLARI AÇISINDAN MUHASEBELEŞTİRİLMESİ
TUĞAY O., DOKUR Ş.
YÖNETİM VE EKONOMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, cilt.13, sa.1, ss.48-73, 2015 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
13
Sayı:
1
-
Basım Tarihi:
2015
-
Dergi Adı:
YÖNETİM VE EKONOMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.48-73
-
Bursa Uludağ Üniversitesi Adresli:
Evet