Bursa Uludağ Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
Araştırmacı Girişi
English
Tümü
Yayınlar
Projeler
Ödüller
Fikri Mülkiyet
Araştırmacılar
Tezler
Bilimsel Veri
Detaylı Arama
Ana Sayfa
Son Eklenen Yayınlar
Collective Teacher Self-Efficacy and Bur...
Collective Teacher Self-Efficacy and Burnout: The Mediator Role of Job Satisfaction
Yurt E.
International Journal of Modern Education Studies, cilt.6, sa.1, ss.51-68, 2022 (TRDizin)
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
Cilt numarası:
6
Sayı:
1
Basım Tarihi:
2022
Doi Numarası:
10.51383/ijonmes.2022.168
Dergi Adı:
International Journal of Modern Education Studies
Derginin Tarandığı İndeksler:
ERIC (Education Resources Information Center), TR DİZİN (ULAKBİM)
Sayfa Sayıları:
ss.51-68
Bursa Uludağ Üniversitesi Adresli:
Evet