Taraftarların Spor Kulübüne İlişkin Prestij Algısının Taraftarlık ÖzdeşleşmesiÜzerindeki Etkilerini İncelemeye Yönelik Bir Çalışma


ÇİFTÇİOĞLU B. A., GÖK B.

New Economic Trends and Business Opportunities, Prof.Dr.Mehmet Yüce, Prof.Dr. Mustafa MIYNAD, Prof.Dr.Ahmet Vecdi Can, Prof.Dr. Şakir Sakarya, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.193-201, 2019

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2019
  • Yayınevi: Ekin Yayınevi
  • Basıldığı Şehir: Bursa
  • Sayfa Sayıları: ss.193-201
  • Editörler: Prof.Dr.Mehmet Yüce, Prof.Dr. Mustafa MIYNAD, Prof.Dr.Ahmet Vecdi Can, Prof.Dr. Şakir Sakarya, Editör
  • Bursa Uludağ Üniversitesi Adresli: Evet