YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNE VERİLEN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİNİN PLANLANMASI, UYGULANMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ


KARAKAŞ A., EZENTAŞ R.

Milli Eğitim Dergisi, cilt.50, sa.232, ss.225-245, 2021 (Scopus) identifier identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 50 Sayı: 232
  • Basım Tarihi: 2021
  • Doi Numarası: 10.37669/milliegitim.743329
  • Dergi Adı: Milli Eğitim Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Scopus, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.225-245
  • Bursa Uludağ Üniversitesi Adresli: Evet