DİCK VE CAREY ÖĞRETİM TASARIMI’NA GÖRE DÜZENLENENÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ DERSİ HAKKINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ (BURSAULUDAĞ ÜNV. ÖRNEĞİ)


ŞAHİN E.

Turkish Studies-Educational Sciences, cilt.14, sa.5, ss.2653-2673, 2019 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 14 Sayı: 5
  • Basım Tarihi: 2019
  • Dergi Adı: Turkish Studies-Educational Sciences
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.2653-2673
  • Bursa Uludağ Üniversitesi Adresli: Evet