ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK HAZIRLANAN FEN DENEYLERİ KILAVUZUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ: “MADDE VE DEĞİŞİM” ÖRNEĞİ


ER NAS S., ÇALIK M., USTA YILMAZ H., ŞENEL ÇORUHLU T., İPEK AKBULUT H., ERGÜL C., ...More

Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi, vol.34, no.1, pp.125-172, 2021 (Peer-Reviewed Journal) identifier

  • Publication Type: Article / Article
  • Volume: 34 Issue: 1
  • Publication Date: 2021
  • Journal Name: Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi
  • Journal Indexes: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Page Numbers: pp.125-172
  • Bursa Uludag University Affiliated: Yes