Dersin içeriği
1.Dersin tanıtımı: Kapsamı ve önemi
2.Psikolojik testlerin önemi ve işlevi
3.Testlerin gelişiminin tarihsel geçmişi
4.Testlerin sınıflandırılması ve niteliksel özellikleri
5.Wechsler Çocuklar için Zeka Testlerinin uygulama, puanlama ve yorumlamasına dair bilgilendirme
6.Wechsler Çocuklar için Zeka Testlerinin uygulama, puanlama ve yorumlamasına dair bilgilendirme-devam
7.Wechsler Çocuklar için Zeka Testlerinin uygulama, puanlama ve yorumlamasına dair bilgilendirme-devam
8.Wechsler Çocuklar için Zeka Testlerinin uygulama, puanlama ve yorumlamasına dair bilgilendirme-devam
9.Wechsler Çocuklar için Zeka Testlerinin uygulama, puanlama ve yorumlamasına dair bilgilendirme-devam
10.Minnesota Çok Yönlü Kişilik Envanteri uygulama, puanlama ve yorumlama
11.Minnesota Çok Yönlü Kişilik Envanteri uygulama, puanlama ve yorumlama-devam
12.Ankara Gelişimsel Tarama Envanteri uygulama, puanlama ve yorumlama
13.Bender Gestalt Görsel - Motor Entegrasyon Testi uygulama, puanlama ve yorumlama
14.Nöropsikolojik Testlerin genel tanıtımı
Kaynaklar
İ. E. (1994). Psikolojik Testler. Ankara: Yeni Doğuş Matbaası.
Savaşır, I. & Şahin, N. (çev.) (1995). Wechsler Çocuklar için Zeka Ölçeği. Ankara: Türk Psikologlar Derneği Yayınları.
Ankara Gelişimsel Tarama Envanteri El Kitabı, Ekim 2006.http://bilgipaketi.uludag.edu.tr/Ders/Index/1165825