Metrikler
Biyografi
Nagihan YILDIZ received her PhD in Art Education from the Graduate School of Educational Sciences at Anadolu University (Eskisehir) in 2020. Her doctoral thesis, titled "A case study on culture jamming learning-teaching process," focuses on the connections between contemporary art education, critical media literacy, and public pedagogy, emphasising how we learn through interaction with visual culture and mass media.
Eğitim Bilgileri
2014 - 2020
2014 - 2020Doktora
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2011 - 2013
2011 - 2013Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Resim-İş Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye
2004 - 2008
2004 - 2008Lisans
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2020
2020Doktora
Kültür bozumu öğrenme-öğretme süreci üzerine bir durum çalışması
Anadolu Üniversitesi
2013
2013Yüksek Lisans
Güncel sanat yapıtlarını okuma girişimi olarak güzel ve güzel yerine geçen kavramlar
Dokuz Eylül Üniversitesi
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2018
2018NVIVO 11 Başlangıç Düzeyi Eğitimi / NVIVO 11Beginner Training
Veri Analizi
ANI YAYINCILIK REK.DAN.EĞİT.LTD.ŞTİ.
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Sanat Eğitimi
Sanat
Resim
Plastik Sanatlar
Akademik Ünvanlar / Görevler
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ
Akademi Dışı Deneyim
2018 - 2018
2018 - 2018Erasmus Değişim Programı
Aalto Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi, Erasmus Değişim Programı
2013 - 2013
2013 - 2013Misafir Araştırmacı
Indiana Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Misafir Araştırmacı
Makaleler
Tümü (1)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
2025
20251. “Looking behind the curtain”: Preservice visual arts teachers’ experiences on culture jamming learning-teaching process
YILDIZ N., Suzan Çardak Ç., Toprak M.
Teaching and Teacher Education
, cilt.155, 2025 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Tüketimin Eleştirel Pedagojisi: Kuramsal Temeller ve Uygulama Önerilerine Yönelik Bir Literatür Taraması
YILDIZ N.
International Education Congress – EDUCongress2025, Türkiye, 26 - 29 Kasım 2025, ss.2045-2047, (Özet Bildiri)
2021
20212. COVID-19 Pandemi Sürecinde Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Kültür Bozumu Etkinliği
Çardak Ç. S., Yıldız N.
IX. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.7-22, (Tam Metin Bildiri)
2014
20143. Dezavantajlı Grupların Sosyal Hayata Kazandırılmasında Bir Araç Olarak Sanat Eğitimi Çocuk Eğitim Evi İçin Tasarlanmış Bir Sanat Etkinliği Önerisi
Çelebi Erol C., Yıldız N., Karaaslan E., Güven M.
The Anadolu International Symposium On Arts Education, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2014, ss.189-196, (Tam Metin Bildiri)
Desteklenen Projeler
2018 - 2020
2018 - 2020Kültür Bozumu Öğrenme-Öğretme Süreci Üzerine Bir Durum Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
Yıldız N., Toprak M.(Yürütücü)
Sanatsal Etkinlik