Eğitim Bilgileri
2012 - 2013
2012 - 2013Yüksek Lisans
İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi (Uoylp-Ma Tefl) (Yl) (Tezli), Türkiye
1998 - 2002
1998 - 2002Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Yüksek Lisans
The effect of socio-affective language learning strategies and emotional intelligence training on English as a foreign language (EFL) learners’xx foreign language anxiety in speaking classes
İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2008 - Devam Ediyor
2008 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU, Yabancı Diller Bölümü
2002 - 2008
2002 - 2008Öğretim Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Temel Yabancı Diller Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2008 - Devam Ediyor
2008 - Devam EdiyorOkutman
Uludağ Üniversitesi, Okutman
2002 - 2008
2002 - 2008Okutman
Anadolu Üniversitesi, Okutman
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2017
20171. The Interaction between Foreign AIESECMember Students that Came to Turkey andthe Students of Uludag University School ofForeign Languages as Part ofthe “Speak With Me” Project
ÖZUSLU N., DOĞAN M., MUTLU G., GÜRMAN KAHRAMAN F., ÖZTÜRK Ö., ŞAHİN Ö.
Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017, ss.18, (Özet Bildiri)
2017
20172. Who Cares About Socio-Affective Language Learnıng Strategies?
GÜRMAN KAHRAMAN F.
23rd TESOL Arabia International Conferance and Exhibition, 9 - 11 Mart 2017, (Özet Bildiri)
2013
20133. Video Project Assignments and Their Effectiveness on Foreign Language Learning
AKSEL A., GÜRMAN KAHRAMAN F.
4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, cilt.141, ss.319-324, (Tam Metin Bildiri)
2013
20134. Instructing Socio-Affective Language Learning Strategies Emotional Intelligence Skills In EFL Speaking Classes: Does It Lower Foreign Language Anxiety?
GÜRMAN KAHRAMAN F.
BUSEL 13th International ELT Conference, 17 - 18 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2017
20171. “Speak With Me” Projesi Kapsamında Türkiye’ye Gelen AIESEC Üyesi Yabancı Uyruklu Öğrenciler ile Uludağ Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Etkileşimler
ÖZUSLU GÜNGÖR N., DOĞAN M., MUTLU G., GÜRMAN KAHRAMAN F., ÖZTÜRK Ö., ŞAHİN Ö.
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi ve Yabancı Dil Öğretimi Araştırmaları, Prof.Dr.M.Ertan Gökmen, Prof.Dr.Nazan Tutaş, Dr. Sebahat Alan, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.347-363, 2017