Metrikler
Eğitim Bilgileri
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorDoktora
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Matematik Eğitimi (Dr), Türkiye
2012 - 2015
2012 - 2015Yüksek Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
2008 - 2012
2008 - 2012Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Yüksek Lisans
İlköğretim matematik öğretmenlerinin ders dokümanı hazırlama süreçlerinin incelenmesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli)
Akademik Ünvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Makaleler
Tümü (4)
TRDizin (4)
2019
20191. Matematik Öğretmeni Adaylarının Ürettiği Matematik Okuryazarlığı Problemlerinin Matematiksel Süreçler Bağlamında İncelenmesi
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ALTUN M.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.10, sa.2, ss.146-161, 2019 (TRDizin)
2017
20172. Didaktik Durumlar Teorisi Işığında Asal Sayılar Kavramının Öğretimi: Bir Eylem Araştırması
Baştürk Şahin B. N., Şahin G., Tapan Broutın M. S.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.11, sa.2, ss.156-171, 2017 (TRDizin)
2017
20173. Ortaokul Öğrencilerinin Farklı Temsil Biçimlerini Kullanarak Matematiksel Genelleme Yapma Becerileri
YEŞİLDERE İMRE S., AKKOÇ H., BAŞTÜRK ŞAHİN B. N.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , cilt.8, ss.103-129, 2017 (TRDizin)
2016
20164. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Şekil Oluşturma Düzeylerinin Bazı Değişkenlerle İlişkisi
TÜRNÜKLÜ E., GÜNDOĞDU ALAYLI F., ERGİN A. S., BAŞTÜRK ŞAHİN B. N.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.280-312, 2016 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kurduğu Matematik Okuryazarlığı Problemlerinin İncelenmesi
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ALTUN M.
4th International Turkish Computer and Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
20192. Investigation the Effect of the Course Module That Designed on The Teaching of Scaling and Symmetry on the Learning Process of Students
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., Şahin G., TAPAN BROUTIN M. S.
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.515-516, (Özet Bildiri)
2019
20193. Matematik Öğretmeni AdaylarınaYönelik Matematik Okuryazarlığı Eğitimi Modeli
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ALTUN M.
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi FMGTEK-2019, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2018
20184. Investigating the Classroom Implementations of teh Lesson Plans that Prepared According to 5E Model
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ALTUN M.
8. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20185. Analysing Teacher Candidates’ Evolution into Teachers throughDocumentational Approach
Baştürk Şahin B. N., Tapan Broutın M. S.
RE(S)SOURCES International Conference, Lyon, Fransa, 28 - 30 Mayıs 2018, cilt.1, ss.43-47, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. Analysis of Primary Mathematics Teachers’ Lesson DocumentPreparation Processes
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S.
RE(S)SOURCES International Conference, Lyon, Fransa, 28 - 30 Mayıs 2018, cilt.1, ss.48-52, (Tam Metin Bildiri)
2017
20177. Teaching Analytical Geometry Using Dynamic Geometry Software
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S., Güneş H.
INOVED 2017 2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.18, (Özet Bildiri)
2017
20178. Cooperative Learning in Teaching Geometry
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S., Gülsar A.
INOVED 2017 2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.16, (Özet Bildiri)
2017
20179. Eğitsel Veri Madenciliği ile Ders İçi Etkinliklerin Analizi
ERSÖZ A. R., BAŞTÜRK ŞAHİN B. N.
ITTES-2017 Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. Öğrencilerin Matematik Okuryazarlığı Sorularını Çözüm Süreçlerinde Ortaya Çıkan Davranışların İncelenmesi
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ALTUN M.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201711. Eğitsel Veri Madenciliği ile Öğrenci Verileri Arasında Saklanmış Gizli İlişkileri Belirleme
ERSÖZ A. R., BAŞTÜRK ŞAHİN B. N.
ITTES-2017 Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201712. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dokümantal Oluşum Süreçlerinin İncelenmesi
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S.
ITTES 2017 5th Internetional Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)
2017
201713. Algebraic Expressions vs. Number Pattern Generalisations: Which one should be taught first, in mathematics classrooms?
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ALTUN M.
ICMME-2017 International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. How does “Mathematics Education Literature” approach the “Mathematical Modelling”? : A Thematic Review
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ALTUN M.
ICMME-2017 International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201615. Ölçme Kavramının Öğretimine Yönelik Etkinliklerin Tasarım İlkeleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ALTUN M.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2015
201516. Documentational Approach of Didactics: Case of Aydan
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S.
International EJER Congress 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, cilt.1, ss.446-447, (Özet Bildiri)
2014
201417. Ortaokul öğrencilerinin sayı örüntülerini genelleme süreçlerinin incelenmesi
YEŞİLDERE İMRE S., AKKOÇ H., BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., YILMAZ G.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201418. Prospective Mathematics Teachers Definitions of Quadrilaterals
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S.
International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, Vienna, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2014, cilt.1, ss.354-355, (Özet Bildiri)
2014
201419. Implementation and Teacher Conception of Pattern Generalisation Tasks
YEŞİLDERE İMRE S., BAŞTÜRK ŞAHİN B. N.
International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, VİYANA, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)
2014
201420. Mathematics Teachers Views About Teaching Generalization of Number Patterns
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., YEŞİLDERE İMRE S.
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201421. Examining Middle School Mathematics Teachers’xx Implementation of Pattern Generalization Tasks
YEŞİLDERE İMRE S., BAŞTÜRK ŞAHİN B. N.
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2013
201322. The Dynamics Associated with Classroom Implementation of Mathematical Tasks
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., YEŞİLDERE İMRE S.
The 37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Kiel, Almanya, 28 Temmuz - 02 Ağustos 2013, (Özet Bildiri)
2013
201323. Investigating Problem Posing Processes of Pre Service Primary Mathematics Teachers
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ERGİN A. S., TÜRNÜKLÜ E.
The 37th Conference of the International Group for the Pschology of Mathematics Education, Kiel, Almanya, 28 Temmuz - 02 Ağustos 2013, (Özet Bildiri)
2013
201324. Matematik Etkinliklerinin Sınıf İçinde Uygulanma Prensiplerine Kuramsal Bakış
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., YEŞİLDERE İMRE S.
1.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2020
20201. Documentational Approach to Didactics
BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S.
Encyclopedia of Mathematics Education, Stephen Lerman, Editör, Springer, ss.1-12, 2020