Arş. Gör. BURCU NUR BAŞTÜRK ŞAHİN


EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

Eğitim Bilimleri Enstitüsü (A)

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

29

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

1

Eğitim Bilgileri

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Doktora

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Matematik Eğitimi (Dr), Türkiye

2012 - 2015

2012 - 2015

Yüksek Lisans

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

2008 - 2012

2008 - 2012

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Yüksek Lisans

İlköğretim matematik öğretmenlerinin ders dokümanı hazırlama süreçlerinin incelenmesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli)

Akademik Ünvanlar / Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

Makaleler

Tümü (4)
TRDizin (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kurduğu Matematik Okuryazarlığı Problemlerinin İncelenmesi

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ALTUN M.

4th International Turkish Computer and Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

2. Investigation the Effect of the Course Module That Designed on The Teaching of Scaling and Symmetry on the Learning Process of Students

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., Şahin G., TAPAN BROUTIN M. S.

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.515-516, (Özet Bildiri)

2019

2019

3. Matematik Öğretmeni AdaylarınaYönelik Matematik Okuryazarlığı Eğitimi Modeli

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ALTUN M.

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi FMGTEK-2019, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Investigating the Classroom Implementations of teh Lesson Plans that Prepared According to 5E Model

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ALTUN M.

8. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. Analysing Teacher Candidates’ Evolution into Teachers throughDocumentational Approach

Baştürk Şahin B. N., Tapan Broutın M. S.

RE(S)SOURCES International Conference, Lyon, Fransa, 28 - 30 Mayıs 2018, cilt.1, ss.43-47, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

6. Analysis of Primary Mathematics Teachers’ Lesson DocumentPreparation Processes

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S.

RE(S)SOURCES International Conference, Lyon, Fransa, 28 - 30 Mayıs 2018, cilt.1, ss.48-52, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

7. Teaching Analytical Geometry Using Dynamic Geometry Software

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S., Güneş H.

INOVED 2017 2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.18, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. Cooperative Learning in Teaching Geometry

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S., Gülsar A.

INOVED 2017 2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.16, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. Eğitsel Veri Madenciliği ile Ders İçi Etkinliklerin Analizi

ERSÖZ A. R., BAŞTÜRK ŞAHİN B. N.

ITTES-2017 Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. Öğrencilerin Matematik Okuryazarlığı Sorularını Çözüm Süreçlerinde Ortaya Çıkan Davranışların İncelenmesi

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ALTUN M.

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. Eğitsel Veri Madenciliği ile Öğrenci Verileri Arasında Saklanmış Gizli İlişkileri Belirleme

ERSÖZ A. R., BAŞTÜRK ŞAHİN B. N.

ITTES-2017 Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dokümantal Oluşum Süreçlerinin İncelenmesi

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S.

ITTES 2017 5th Internetional Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Algebraic Expressions vs. Number Pattern Generalisations: Which one should be taught first, in mathematics classrooms?

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ALTUN M.

ICMME-2017 International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. How does “Mathematics Education Literature” approach the “Mathematical Modelling”? : A Thematic Review

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ALTUN M.

ICMME-2017 International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

15. Ölçme Kavramının Öğretimine Yönelik Etkinliklerin Tasarım İlkeleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ALTUN M.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

16. Documentational Approach of Didactics: Case of Aydan

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S.

International EJER Congress 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, cilt.1, ss.446-447, (Özet Bildiri)

2014

2014

17. Ortaokul öğrencilerinin sayı örüntülerini genelleme süreçlerinin incelenmesi

YEŞİLDERE İMRE S., AKKOÇ H., BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., YILMAZ G.

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

18. Prospective Mathematics Teachers Definitions of Quadrilaterals

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S.

International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, Vienna, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2014, cilt.1, ss.354-355, (Özet Bildiri)

2014

2014

19. Implementation and Teacher Conception of Pattern Generalisation Tasks

YEŞİLDERE İMRE S., BAŞTÜRK ŞAHİN B. N.

International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, VİYANA, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

20. Mathematics Teachers Views About Teaching Generalization of Number Patterns

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., YEŞİLDERE İMRE S.

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

21. Examining Middle School Mathematics Teachers’xx Implementation of Pattern Generalization Tasks

YEŞİLDERE İMRE S., BAŞTÜRK ŞAHİN B. N.

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

22. The Dynamics Associated with Classroom Implementation of Mathematical Tasks

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., YEŞİLDERE İMRE S.

The 37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Kiel, Almanya, 28 Temmuz - 02 Ağustos 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

23. Investigating Problem Posing Processes of Pre Service Primary Mathematics Teachers

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ERGİN A. S., TÜRNÜKLÜ E.

The 37th Conference of the International Group for the Pschology of Mathematics Education, Kiel, Almanya, 28 Temmuz - 02 Ağustos 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

24. Matematik Etkinliklerinin Sınıf İçinde Uygulanma Prensiplerine Kuramsal Bakış

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., YEŞİLDERE İMRE S.

1.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2020

2020

1. Documentational Approach to Didactics

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S.

Encyclopedia of Mathematics Education, Stephen Lerman, Editör, Springer, ss.1-12, 2020


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 3

h-indeksi (WOS): 1