G. Yavuz Et Al. , "Matematik Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri İle Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygıları Arasındaki İlişki," Journal of Turkish Studies , vol.13, no.11, pp.1461-1471, 2018
Yavuz, G. Et Al. 2018. Matematik Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri İle Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygıları Arasındaki İlişki. Journal of Turkish Studies , vol.13, no.11 , 1461-1471.
Yavuz, G., Arslan, Ç., & Batdal Karaduman, G., (2018). Matematik Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri İle Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygıları Arasındaki İlişki. Journal of Turkish Studies , vol.13, no.11, 1461-1471.
Yavuz, Güneş, ÇİĞDEM ARSLAN, And Gülşah Batdal Karaduman. "Matematik Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri İle Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygıları Arasındaki İlişki," Journal of Turkish Studies , vol.13, no.11, 1461-1471, 2018
Yavuz, Güneş Et Al. "Matematik Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri İle Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygıları Arasındaki İlişki." Journal of Turkish Studies , vol.13, no.11, pp.1461-1471, 2018
Yavuz, G. Arslan, Ç. And Batdal Karaduman, G. (2018) . "Matematik Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri İle Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygıları Arasındaki İlişki." Journal of Turkish Studies , vol.13, no.11, pp.1461-1471.
@article{article, author={Güneş Yavuz Et Al. }, title={Matematik Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri İle Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygıları Arasındaki İlişki}, journal={Journal of Turkish Studies}, year=2018, pages={1461-1471} }