S. N. GÜNGÖR And M. ÖZKAN, "İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki İnsan ve Çevre Ünitesinin İşbirlikli Öğrenme Yöntemiyle İşlenmesinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, pp.249-258, 2012
GÜNGÖR, S. N. And ÖZKAN, M. 2012. İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki İnsan ve Çevre Ünitesinin İşbirlikli Öğrenme Yöntemiyle İşlenmesinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1 , 249-258.
GÜNGÖR, S. N., & ÖZKAN, M., (2012). İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki İnsan ve Çevre Ünitesinin İşbirlikli Öğrenme Yöntemiyle İşlenmesinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, 249-258.
GÜNGÖR, SEMA, And MUHLİS ÖZKAN. "İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki İnsan ve Çevre Ünitesinin İşbirlikli Öğrenme Yöntemiyle İşlenmesinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, 249-258, 2012
GÜNGÖR, SEMA N. And ÖZKAN, MUHLİS. "İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki İnsan ve Çevre Ünitesinin İşbirlikli Öğrenme Yöntemiyle İşlenmesinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, pp.249-258, 2012
GÜNGÖR, S. N. And ÖZKAN, M. (2012) . "İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki İnsan ve Çevre Ünitesinin İşbirlikli Öğrenme Yöntemiyle İşlenmesinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, pp.249-258.
@article{article, author={SEMA NUR GÜNGÖR And author={MUHLİS ÖZKAN}, title={İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki İnsan ve Çevre Ünitesinin İşbirlikli Öğrenme Yöntemiyle İşlenmesinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={249-258} }