Ç. ARSLAN Et Al. , "Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki," Mehmet Akif Ersoy Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, pp.123-142, 2017
ARSLAN, Ç. Et Al. 2017. Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki. Mehmet Akif Ersoy Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42 , 123-142.
ARSLAN, Ç., GÜLER, H. K., & GÜRBÜZ, M. Ç., (2017). Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki. Mehmet Akif Ersoy Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, 123-142.
ARSLAN, ÇİĞDEM, HATİCE KÜBRA GÜLER SELEK, And MUSTAFA ÇAĞRI GÜRBÜZ. "Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki," Mehmet Akif Ersoy Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, 123-142, 2017
ARSLAN, ÇİĞDEM Et Al. "Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki." Mehmet Akif Ersoy Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, pp.123-142, 2017
ARSLAN, Ç. GÜLER, H. K. And GÜRBÜZ, M. Ç. (2017) . "Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki." Mehmet Akif Ersoy Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, pp.123-142.
@article{article, author={ÇİĞDEM ARSLAN Et Al. }, title={Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki}, journal={Mehmet Akif Ersoy Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={123-142} }