A. GÜLSAR Et Al. , "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, pp.1961-1970, 2018
GÜLSAR, A. Et Al. 2018. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6 , 1961-1970.
GÜLSAR, A., TAPAN BROUTIN, M. S., & İLKÖRÜCÜ, Ş., (2018). İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, 1961-1970.
GÜLSAR, Ayşegül, MENEKŞE SEDEN TAPAN BROUTIN, And ŞİRİN İLKÖRÜCÜ. "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, 1961-1970, 2018
GÜLSAR, Ayşegül Et Al. "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, pp.1961-1970, 2018
GÜLSAR, A. TAPAN BROUTIN, M. S. And İLKÖRÜCÜ, Ş. (2018) . "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, pp.1961-1970.
@article{article, author={Ayşegül GÜLSAR Et Al. }, title={İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri}, journal={Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2018, pages={1961-1970} }