Citation Formats
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. GÜLSAR Et Al. , "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, pp.1961-1970, 2018

GÜLSAR, A. Et Al. 2018. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6 , 1961-1970.

GÜLSAR, A., TAPAN BROUTIN, M. S., & İLKÖRÜCÜ, Ş., (2018). İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, 1961-1970.

GÜLSAR, Ayşegül, MENEKŞE SEDEN TAPAN BROUTIN, And ŞİRİN İLKÖRÜCÜ. "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, 1961-1970, 2018

GÜLSAR, Ayşegül Et Al. "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, pp.1961-1970, 2018

GÜLSAR, A. TAPAN BROUTIN, M. S. And İLKÖRÜCÜ, Ş. (2018) . "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, pp.1961-1970.

@article{article, author={Ayşegül GÜLSAR Et Al. }, title={İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri}, journal={Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2018, pages={1961-1970} }