A. BİCAN ŞEN And E. ÖZDEMİR, "Pazarlama Açısından Renklerin Anlamı: Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma," International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies , vol.6, no.23, pp.736-750, 2020
BİCAN ŞEN, A. And ÖZDEMİR, E. 2020. Pazarlama Açısından Renklerin Anlamı: Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma. International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies , vol.6, no.23 , 736-750.
BİCAN ŞEN, A., & ÖZDEMİR, E., (2020). Pazarlama Açısından Renklerin Anlamı: Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma. International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies , vol.6, no.23, 736-750.
BİCAN ŞEN, Ayşe, And ERKAN ÖZDEMİR. "Pazarlama Açısından Renklerin Anlamı: Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma," International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies , vol.6, no.23, 736-750, 2020
BİCAN ŞEN, Ayşe B. And ÖZDEMİR, ERKAN. "Pazarlama Açısından Renklerin Anlamı: Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma." International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies , vol.6, no.23, pp.736-750, 2020
BİCAN ŞEN, A. And ÖZDEMİR, E. (2020) . "Pazarlama Açısından Renklerin Anlamı: Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma." International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies , vol.6, no.23, pp.736-750.
@article{article, author={Ayşe BİCAN ŞEN And author={ERKAN ÖZDEMİR}, title={Pazarlama Açısından Renklerin Anlamı: Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma}, journal={International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies}, year=2020, pages={736-750} }