Ç. TAŞKIN Et Al. , "Perakende Marka Değerinin Öncülleri IKEA Markası Üzerinde Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , 2016
TAŞKIN, Ç. Et Al. 2016. Perakende Marka Değerinin Öncülleri IKEA Markası Üzerinde Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi .
TAŞKIN, Ç., KARADAMAR, A. A., ÖZTÜRK, O., & ikiz, g., (2016). Perakende Marka Değerinin Öncülleri IKEA Markası Üzerinde Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi .
TAŞKIN, ÇAĞATAN Et Al. "Perakende Marka Değerinin Öncülleri IKEA Markası Üzerinde Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , 2016
TAŞKIN, ÇAĞATAN Et Al. "Perakende Marka Değerinin Öncülleri IKEA Markası Üzerinde Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , 2016
TAŞKIN, Ç. Et Al. (2016) . "Perakende Marka Değerinin Öncülleri IKEA Markası Üzerinde Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi .
@article{article, author={ÇAĞATAN TAŞKIN Et Al. }, title={Perakende Marka Değerinin Öncülleri IKEA Markası Üzerinde Bir Araştırma}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2016}