Citation Formats
Sosyal ve duygusal öğrenme becerilerinin çok boyutlu yaşam doyumuna ve umuda etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. F. KABAKÇI And T. TOTAN, "Sosyal ve duygusal öğrenme becerilerinin çok boyutlu yaşam doyumuna ve umuda etkisi," Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi , vol.6, no.1, pp.40-61, 2013

KABAKÇI, Ö. F. And TOTAN, T. 2013. Sosyal ve duygusal öğrenme becerilerinin çok boyutlu yaşam doyumuna ve umuda etkisi. Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi , vol.6, no.1 , 40-61.

KABAKÇI, Ö. F., & TOTAN, T., (2013). Sosyal ve duygusal öğrenme becerilerinin çok boyutlu yaşam doyumuna ve umuda etkisi. Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi , vol.6, no.1, 40-61.

KABAKÇI, ÖMER, And TARIK TOTAN. "Sosyal ve duygusal öğrenme becerilerinin çok boyutlu yaşam doyumuna ve umuda etkisi," Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi , vol.6, no.1, 40-61, 2013

KABAKÇI, ÖMER F. And TOTAN, TARIK. "Sosyal ve duygusal öğrenme becerilerinin çok boyutlu yaşam doyumuna ve umuda etkisi." Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi , vol.6, no.1, pp.40-61, 2013

KABAKÇI, Ö. F. And TOTAN, T. (2013) . "Sosyal ve duygusal öğrenme becerilerinin çok boyutlu yaşam doyumuna ve umuda etkisi." Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi , vol.6, no.1, pp.40-61.

@article{article, author={ÖMER FARUK KABAKÇI And author={TARIK TOTAN}, title={Sosyal ve duygusal öğrenme becerilerinin çok boyutlu yaşam doyumuna ve umuda etkisi}, journal={Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi}, year=2013, pages={40-61} }