S. Elçin Ada Et Al. , "Akran Öğretiminin İşitme Kayıplı Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri," Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, no.2, pp.453-467, 2022
Elçin Ada, S. Et Al. 2022. Akran Öğretiminin İşitme Kayıplı Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, no.2 , 453-467.
Elçin Ada, S., GÜLER SELEK, H. K., & EZENTAŞ, R., (2022). Akran Öğretiminin İşitme Kayıplı Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, no.2, 453-467.
Elçin Ada, Seray, HATİCE KÜBRA GÜLER SELEK, And RIDVAN EZENTAŞ. "Akran Öğretiminin İşitme Kayıplı Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri," Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, no.2, 453-467, 2022
Elçin Ada, Seray E. Et Al. "Akran Öğretiminin İşitme Kayıplı Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri." Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, no.2, pp.453-467, 2022
Elçin Ada, S. GÜLER SELEK, H. K. And EZENTAŞ, R. (2022) . "Akran Öğretiminin İşitme Kayıplı Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri." Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, no.2, pp.453-467.
@article{article, author={Seray Elçin Ada Et Al. }, title={Akran Öğretiminin İşitme Kayıplı Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri}, journal={Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={453-467} }