S. KILIÇ, "Gıda Perakendecilerinin Özel Markalı Ürünleri Geliştirme Amaçları ve Özel Markalı Ürünlere Bakış Açıları," Business and Economics Research Journal , vol.2, no.1, pp.173-188, 2011
KILIÇ, S. 2011. Gıda Perakendecilerinin Özel Markalı Ürünleri Geliştirme Amaçları ve Özel Markalı Ürünlere Bakış Açıları. Business and Economics Research Journal , vol.2, no.1 , 173-188.
KILIÇ, S., (2011). Gıda Perakendecilerinin Özel Markalı Ürünleri Geliştirme Amaçları ve Özel Markalı Ürünlere Bakış Açıları. Business and Economics Research Journal , vol.2, no.1, 173-188.
KILIÇ, SERKAN. "Gıda Perakendecilerinin Özel Markalı Ürünleri Geliştirme Amaçları ve Özel Markalı Ürünlere Bakış Açıları," Business and Economics Research Journal , vol.2, no.1, 173-188, 2011
KILIÇ, SERKAN. "Gıda Perakendecilerinin Özel Markalı Ürünleri Geliştirme Amaçları ve Özel Markalı Ürünlere Bakış Açıları." Business and Economics Research Journal , vol.2, no.1, pp.173-188, 2011
KILIÇ, S. (2011) . "Gıda Perakendecilerinin Özel Markalı Ürünleri Geliştirme Amaçları ve Özel Markalı Ürünlere Bakış Açıları." Business and Economics Research Journal , vol.2, no.1, pp.173-188.
@article{article, author={SERKAN KILIÇ}, title={Gıda Perakendecilerinin Özel Markalı Ürünleri Geliştirme Amaçları ve Özel Markalı Ürünlere Bakış Açıları}, journal={Business and Economics Research Journal}, year=2011, pages={173-188} }