G. ANŞİN, "LÜKS MODA MARKALARININ PAZARLANMASINDA YENİ YÖNELİMLER," ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERDE YENİ YÖNELİMLER SEMPOZYUMU , 2016
ANŞİN, G. 2016. LÜKS MODA MARKALARININ PAZARLANMASINDA YENİ YÖNELİMLER. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERDE YENİ YÖNELİMLER SEMPOZYUMU .
ANŞİN, G., (2016). LÜKS MODA MARKALARININ PAZARLANMASINDA YENİ YÖNELİMLER . ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERDE YENİ YÖNELİMLER SEMPOZYUMU
ANŞİN, GİZEM. "LÜKS MODA MARKALARININ PAZARLANMASINDA YENİ YÖNELİMLER," ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERDE YENİ YÖNELİMLER SEMPOZYUMU, 2016
ANŞİN, GİZEM A. . "LÜKS MODA MARKALARININ PAZARLANMASINDA YENİ YÖNELİMLER." ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERDE YENİ YÖNELİMLER SEMPOZYUMU , 2016
ANŞİN, G. (2016) . "LÜKS MODA MARKALARININ PAZARLANMASINDA YENİ YÖNELİMLER." ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERDE YENİ YÖNELİMLER SEMPOZYUMU .
@conferencepaper{conferencepaper, author={GİZEM ANŞİN GÜRTEKİN}, title={LÜKS MODA MARKALARININ PAZARLANMASINDA YENİ YÖNELİMLER}, congress name={ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERDE YENİ YÖNELİMLER SEMPOZYUMU}, city={}, country={}, year={2016}}