Citation Formats
Tasarlanan Farklı Öğrenme Ortamlarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Düzeylerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. KALELİ YILMAZ And M. Yüksel, "Tasarlanan Farklı Öğrenme Ortamlarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Düzeylerine Etkisi," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.10, no.2, pp.426-455, 2019

KALELİ YILMAZ, G. And Yüksel, M. 2019. Tasarlanan Farklı Öğrenme Ortamlarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Düzeylerine Etkisi. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.10, no.2 , 426-455.

KALELİ YILMAZ, G., & Yüksel, M., (2019). Tasarlanan Farklı Öğrenme Ortamlarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Düzeylerine Etkisi. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.10, no.2, 426-455.

KALELİ YILMAZ, GÜL, And Mikail Yüksel. "Tasarlanan Farklı Öğrenme Ortamlarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Düzeylerine Etkisi," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.10, no.2, 426-455, 2019

KALELİ YILMAZ, GÜL K. And Yüksel, Mikail. "Tasarlanan Farklı Öğrenme Ortamlarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Düzeylerine Etkisi." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.10, no.2, pp.426-455, 2019

KALELİ YILMAZ, G. And Yüksel, M. (2019) . "Tasarlanan Farklı Öğrenme Ortamlarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Düzeylerine Etkisi." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.10, no.2, pp.426-455.

@article{article, author={GÜL KALELİ YILMAZ And author={Mikail Yüksel}, title={Tasarlanan Farklı Öğrenme Ortamlarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Düzeylerine Etkisi}, journal={Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2019, pages={426-455} }