O. GÜLER And A. A. ŞENGÜL, "Argumentation-Based Learning and P4C Approach: A Seventh-Grade Study on Socio-Scientific Issues," Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi , vol.22, no.3, pp.457-481, 2023
GÜLER, O. And ŞENGÜL, A. A. 2023. Argumentation-Based Learning and P4C Approach: A Seventh-Grade Study on Socio-Scientific Issues. Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi , vol.22, no.3 , 457-481.
GÜLER, O., & ŞENGÜL, A. A., (2023). Argumentation-Based Learning and P4C Approach: A Seventh-Grade Study on Socio-Scientific Issues. Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi , vol.22, no.3, 457-481.
GÜLER, OYA, And Ahmet Asım ŞENGÜL. "Argumentation-Based Learning and P4C Approach: A Seventh-Grade Study on Socio-Scientific Issues," Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi , vol.22, no.3, 457-481, 2023
GÜLER, OYA And ŞENGÜL, Ahmet A. . "Argumentation-Based Learning and P4C Approach: A Seventh-Grade Study on Socio-Scientific Issues." Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi , vol.22, no.3, pp.457-481, 2023
GÜLER, O. And ŞENGÜL, A. A. (2023) . "Argumentation-Based Learning and P4C Approach: A Seventh-Grade Study on Socio-Scientific Issues." Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi , vol.22, no.3, pp.457-481.
@article{article, author={OYA GÜLER And author={Ahmet Asım ŞENGÜL}, title={Argumentation-Based Learning and P4C Approach: A Seventh-Grade Study on Socio-Scientific Issues}, journal={Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi}, year=2023, pages={457-481} }