N. ATAN, "İkinci Yabancı Dil Olarak Fransızca Öğreniminde Yineleme Ulamlama ve Anlamlandırma Stratejilerinin Kalıcılığa Etkisi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.269-298, 2005
ATAN, N. 2005. İkinci Yabancı Dil Olarak Fransızca Öğreniminde Yineleme Ulamlama ve Anlamlandırma Stratejilerinin Kalıcılığa Etkisi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2 , 269-298.
ATAN, N., (2005). İkinci Yabancı Dil Olarak Fransızca Öğreniminde Yineleme Ulamlama ve Anlamlandırma Stratejilerinin Kalıcılığa Etkisi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, 269-298.
ATAN, NURHAYAT. "İkinci Yabancı Dil Olarak Fransızca Öğreniminde Yineleme Ulamlama ve Anlamlandırma Stratejilerinin Kalıcılığa Etkisi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, 269-298, 2005
ATAN, NURHAYAT. "İkinci Yabancı Dil Olarak Fransızca Öğreniminde Yineleme Ulamlama ve Anlamlandırma Stratejilerinin Kalıcılığa Etkisi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.269-298, 2005
ATAN, N. (2005) . "İkinci Yabancı Dil Olarak Fransızca Öğreniminde Yineleme Ulamlama ve Anlamlandırma Stratejilerinin Kalıcılığa Etkisi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.269-298.
@article{article, author={NURHAYAT ATAN}, title={İkinci Yabancı Dil Olarak Fransızca Öğreniminde Yineleme Ulamlama ve Anlamlandırma Stratejilerinin Kalıcılığa Etkisi}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2005, pages={269-298} }