Ş. İLKÖRÜCÜ, "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Feni Öğrenme Anlayışlarının Öğrenme Yaklaşımları Açısından Değerlendirilmesi," Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.3, pp.138-154, 2017
İLKÖRÜCÜ, Ş. 2017. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Feni Öğrenme Anlayışlarının Öğrenme Yaklaşımları Açısından Değerlendirilmesi. Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.3 , 138-154.
İLKÖRÜCÜ, Ş., (2017). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Feni Öğrenme Anlayışlarının Öğrenme Yaklaşımları Açısından Değerlendirilmesi. Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.3, 138-154.
İLKÖRÜCÜ, ŞİRİN. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Feni Öğrenme Anlayışlarının Öğrenme Yaklaşımları Açısından Değerlendirilmesi," Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.3, 138-154, 2017
İLKÖRÜCÜ, ŞİRİN. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Feni Öğrenme Anlayışlarının Öğrenme Yaklaşımları Açısından Değerlendirilmesi." Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.3, pp.138-154, 2017
İLKÖRÜCÜ, Ş. (2017) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Feni Öğrenme Anlayışlarının Öğrenme Yaklaşımları Açısından Değerlendirilmesi." Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.3, pp.138-154.
@article{article, author={ŞİRİN İLKÖRÜCÜ}, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Feni Öğrenme Anlayışlarının Öğrenme Yaklaşımları Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi}, year=2017, pages={138-154} }