A. ŞENKAL Et Al. , "Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilerin Problem Davranışlarının Azaltılmasında Küçük Grup Düzenlemesiyle Sunulan Koşula Dayalı Olmayan Pekiştirme Uygulamasının Etkililiği," 32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Ankara, Turkey, 2022
ŞENKAL, A. Et Al. 2022. Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilerin Problem Davranışlarının Azaltılmasında Küçük Grup Düzenlemesiyle Sunulan Koşula Dayalı Olmayan Pekiştirme Uygulamasının Etkililiği. 32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Ankara, Turkey).
ŞENKAL, A., TOPER, Ö., & KIYAK, Ü. E., (2022). Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilerin Problem Davranışlarının Azaltılmasında Küçük Grup Düzenlemesiyle Sunulan Koşula Dayalı Olmayan Pekiştirme Uygulamasının Etkililiği . 32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey
ŞENKAL, ALİ, ÖZLEM TOPER, And ÜZEYİR EMRE KIYAK. "Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilerin Problem Davranışlarının Azaltılmasında Küçük Grup Düzenlemesiyle Sunulan Koşula Dayalı Olmayan Pekiştirme Uygulamasının Etkililiği," 32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 2022
ŞENKAL, ALİ Et Al. "Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilerin Problem Davranışlarının Azaltılmasında Küçük Grup Düzenlemesiyle Sunulan Koşula Dayalı Olmayan Pekiştirme Uygulamasının Etkililiği." 32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Ankara, Turkey, 2022
ŞENKAL, A. TOPER, Ö. And KIYAK, Ü. E. (2022) . "Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilerin Problem Davranışlarının Azaltılmasında Küçük Grup Düzenlemesiyle Sunulan Koşula Dayalı Olmayan Pekiştirme Uygulamasının Etkililiği." 32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Ankara, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ ŞENKAL Et Al. }, title={Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilerin Problem Davranışlarının Azaltılmasında Küçük Grup Düzenlemesiyle Sunulan Koşula Dayalı Olmayan Pekiştirme Uygulamasının Etkililiği}, congress name={32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2022}}