D. ZEREN ÖZER And M. ÖZKAN, "Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Biyoloji Konularındaki Akademik Başarılarına Etkisi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.181-207, 2011
ZEREN ÖZER, D. And ÖZKAN, M. 2011. Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Biyoloji Konularındaki Akademik Başarılarına Etkisi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1 , 181-207.
ZEREN ÖZER, D., & ÖZKAN, M., (2011). Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Biyoloji Konularındaki Akademik Başarılarına Etkisi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, 181-207.
ZEREN ÖZER, DİLEK, And MUHLİS ÖZKAN. "Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Biyoloji Konularındaki Akademik Başarılarına Etkisi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, 181-207, 2011
ZEREN ÖZER, DİLEK Z. And ÖZKAN, MUHLİS. "Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Biyoloji Konularındaki Akademik Başarılarına Etkisi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.181-207, 2011
ZEREN ÖZER, D. And ÖZKAN, M. (2011) . "Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Biyoloji Konularındaki Akademik Başarılarına Etkisi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.181-207.
@article{article, author={DİLEK ZEREN ÖZER And author={MUHLİS ÖZKAN}, title={Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Biyoloji Konularındaki Akademik Başarılarına Etkisi}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2011, pages={181-207} }