N. KURU Et Al. , "Duygu Dostu Öğretmenlik Eğitiminin Okula Uyum Süreçlerindeki Etkisi: Okul Öncesi Öğretmen Görüşleri," Uluslararası Eğitim Kongresi/ EDUCongress 2022 "Eğitimcileri Güçlendirmek: Stratejiler, Politikalar ve Uygulamalar" , Antalya, Turkey, pp.966-968, 2022
KURU, N. Et Al. 2022. Duygu Dostu Öğretmenlik Eğitiminin Okula Uyum Süreçlerindeki Etkisi: Okul Öncesi Öğretmen Görüşleri. Uluslararası Eğitim Kongresi/ EDUCongress 2022 "Eğitimcileri Güçlendirmek: Stratejiler, Politikalar ve Uygulamalar" , (Antalya, Turkey), 966-968.
KURU, N., KOÇ, D., & Kesen, N., (2022). Duygu Dostu Öğretmenlik Eğitiminin Okula Uyum Süreçlerindeki Etkisi: Okul Öncesi Öğretmen Görüşleri . Uluslararası Eğitim Kongresi/ EDUCongress 2022 "Eğitimcileri Güçlendirmek: Stratejiler, Politikalar ve Uygulamalar" (pp.966-968). Antalya, Turkey
KURU, NALAN, DEMET KOÇ TÜYLÜ, And Nihal Kesen. "Duygu Dostu Öğretmenlik Eğitiminin Okula Uyum Süreçlerindeki Etkisi: Okul Öncesi Öğretmen Görüşleri," Uluslararası Eğitim Kongresi/ EDUCongress 2022 "Eğitimcileri Güçlendirmek: Stratejiler, Politikalar ve Uygulamalar", Antalya, Turkey, 2022
KURU, NALAN Et Al. "Duygu Dostu Öğretmenlik Eğitiminin Okula Uyum Süreçlerindeki Etkisi: Okul Öncesi Öğretmen Görüşleri." Uluslararası Eğitim Kongresi/ EDUCongress 2022 "Eğitimcileri Güçlendirmek: Stratejiler, Politikalar ve Uygulamalar" , Antalya, Turkey, pp.966-968, 2022
KURU, N. KOÇ, D. And Kesen, N. (2022) . "Duygu Dostu Öğretmenlik Eğitiminin Okula Uyum Süreçlerindeki Etkisi: Okul Öncesi Öğretmen Görüşleri." Uluslararası Eğitim Kongresi/ EDUCongress 2022 "Eğitimcileri Güçlendirmek: Stratejiler, Politikalar ve Uygulamalar" , Antalya, Turkey, pp.966-968.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NALAN KURU Et Al. }, title={Duygu Dostu Öğretmenlik Eğitiminin Okula Uyum Süreçlerindeki Etkisi: Okul Öncesi Öğretmen Görüşleri}, congress name={Uluslararası Eğitim Kongresi/ EDUCongress 2022 "Eğitimcileri Güçlendirmek: Stratejiler, Politikalar ve Uygulamalar"}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2022}, pages={966-968} }