D. ALPER And A. ANBAR, "Bankaların Türev Ürün Kullanım Yoğunluğunu Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi," Muhasebe ve Finansman Dergisi , no.50, pp.77-94, 2011
ALPER, D. And ANBAR, A. 2011. Bankaların Türev Ürün Kullanım Yoğunluğunu Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi. Muhasebe ve Finansman Dergisi , no.50 , 77-94.
ALPER, D., & ANBAR, A., (2011). Bankaların Türev Ürün Kullanım Yoğunluğunu Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi. Muhasebe ve Finansman Dergisi , no.50, 77-94.
ALPER, DEĞER, And ADEM ANBAR. "Bankaların Türev Ürün Kullanım Yoğunluğunu Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi," Muhasebe ve Finansman Dergisi , no.50, 77-94, 2011
ALPER, DEĞER And ANBAR, ADEM. "Bankaların Türev Ürün Kullanım Yoğunluğunu Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi." Muhasebe ve Finansman Dergisi , no.50, pp.77-94, 2011
ALPER, D. And ANBAR, A. (2011) . "Bankaların Türev Ürün Kullanım Yoğunluğunu Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi." Muhasebe ve Finansman Dergisi , no.50, pp.77-94.
@article{article, author={DEĞER ALPER And author={ADEM ANBAR}, title={Bankaların Türev Ürün Kullanım Yoğunluğunu Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi}, journal={Muhasebe ve Finansman Dergisi}, year=2011, pages={77-94} }