F. ÜNAL Et Al. , "Zihinsel Yetersizliği Olan İlköğretim Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Ortamların Kullanımının Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği," 24. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ , Turkey, 2014
ÜNAL, F. Et Al. 2014. Zihinsel Yetersizliği Olan İlköğretim Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Ortamların Kullanımının Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği. 24. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ , (Turkey).
ÜNAL, F., TOPER, Ö., & TURHAN, C., (2014). Zihinsel Yetersizliği Olan İlköğretim Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Ortamların Kullanımının Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği . 24. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Turkey
ÜNAL, FÜSUN, ÖZLEM TOPER, And CEYDA TURHAN. "Zihinsel Yetersizliği Olan İlköğretim Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Ortamların Kullanımının Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği," 24. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Turkey, 2014
ÜNAL, FÜSUN Et Al. "Zihinsel Yetersizliği Olan İlköğretim Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Ortamların Kullanımının Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği." 24. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ , Turkey, 2014
ÜNAL, F. TOPER, Ö. And TURHAN, C. (2014) . "Zihinsel Yetersizliği Olan İlköğretim Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Ortamların Kullanımının Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği." 24. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FÜSUN ÜNAL Et Al. }, title={Zihinsel Yetersizliği Olan İlköğretim Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Ortamların Kullanımının Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği}, congress name={24. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ}, city={}, country={Turkey}, year={2014}}