Y. Doğan And S. Alkış, "Sınıf öğretmeni adaylarının sosyal bilgiler derslerinde çoklu zekâ alanlarını kullanabilmelerine yönelik görüşleri," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, pp.327-339, 2007
Doğan, Y. And Alkış, S. 2007. Sınıf öğretmeni adaylarının sosyal bilgiler derslerinde çoklu zekâ alanlarını kullanabilmelerine yönelik görüşleri. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2 , 327-339.
Doğan, Y., & Alkış, S., (2007). Sınıf öğretmeni adaylarının sosyal bilgiler derslerinde çoklu zekâ alanlarını kullanabilmelerine yönelik görüşleri. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, 327-339.
Doğan, Yadigar, And SEÇİL ŞENYURT. "Sınıf öğretmeni adaylarının sosyal bilgiler derslerinde çoklu zekâ alanlarını kullanabilmelerine yönelik görüşleri," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, 327-339, 2007
Doğan, Yadigar And Alkış, SEÇİL. "Sınıf öğretmeni adaylarının sosyal bilgiler derslerinde çoklu zekâ alanlarını kullanabilmelerine yönelik görüşleri." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, pp.327-339, 2007
Doğan, Y. And Alkış, S. (2007) . "Sınıf öğretmeni adaylarının sosyal bilgiler derslerinde çoklu zekâ alanlarını kullanabilmelerine yönelik görüşleri." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, pp.327-339.
@article{article, author={Yadigar Doğan And author={SEÇİL ŞENYURT}, title={Sınıf öğretmeni adaylarının sosyal bilgiler derslerinde çoklu zekâ alanlarını kullanabilmelerine yönelik görüşleri}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2007, pages={327-339} }