Ü. ORMANCI Et Al. , "The effect of contemporary approaches education on prospective teachers’xx self efficacy towards science teaching and technological pedagogical content knowledge self confidence," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.1, pp.1-28, 2020
ORMANCI, Ü. Et Al. 2020. The effect of contemporary approaches education on prospective teachers’xx self efficacy towards science teaching and technological pedagogical content knowledge self confidence. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.1 , 1-28.
ORMANCI, Ü., kaçar, s., ÖZCAN, E., & BALIM, A. G., (2020). The effect of contemporary approaches education on prospective teachers’xx self efficacy towards science teaching and technological pedagogical content knowledge self confidence. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.1, 1-28.
ORMANCI, ÜMMÜHAN Et Al. "The effect of contemporary approaches education on prospective teachers’xx self efficacy towards science teaching and technological pedagogical content knowledge self confidence," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.1, 1-28, 2020
ORMANCI, ÜMMÜHAN Et Al. "The effect of contemporary approaches education on prospective teachers’xx self efficacy towards science teaching and technological pedagogical content knowledge self confidence." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.1, pp.1-28, 2020
ORMANCI, Ü. Et Al. (2020) . "The effect of contemporary approaches education on prospective teachers’xx self efficacy towards science teaching and technological pedagogical content knowledge self confidence." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.1, pp.1-28.
@article{article, author={ÜMMÜHAN ORMANCI Et Al. }, title={The effect of contemporary approaches education on prospective teachers’xx self efficacy towards science teaching and technological pedagogical content knowledge self confidence}, journal={Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi}, year=2020, pages={1-28} }