S. ALYILMAZ And K. ŞENGÜL, "Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dil Öğrenme Stratejilerine Dayalı Etkinliklerin Okuma Becerilerine Yönelik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi," Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür ve Eğitim Dergisi , vol.1, no.6, pp.361-383, 2017
ALYILMAZ, S. And ŞENGÜL, K. 2017. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dil Öğrenme Stratejilerine Dayalı Etkinliklerin Okuma Becerilerine Yönelik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür ve Eğitim Dergisi , vol.1, no.6 , 361-383.
ALYILMAZ, S., & ŞENGÜL, K., (2017). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dil Öğrenme Stratejilerine Dayalı Etkinliklerin Okuma Becerilerine Yönelik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür ve Eğitim Dergisi , vol.1, no.6, 361-383.
ALYILMAZ, SEMRA, And KÜBRA ŞENGÜL. "Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dil Öğrenme Stratejilerine Dayalı Etkinliklerin Okuma Becerilerine Yönelik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi," Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür ve Eğitim Dergisi , vol.1, no.6, 361-383, 2017
ALYILMAZ, SEMRA And ŞENGÜL, KÜBRA. "Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dil Öğrenme Stratejilerine Dayalı Etkinliklerin Okuma Becerilerine Yönelik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi." Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür ve Eğitim Dergisi , vol.1, no.6, pp.361-383, 2017
ALYILMAZ, S. And ŞENGÜL, K. (2017) . "Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dil Öğrenme Stratejilerine Dayalı Etkinliklerin Okuma Becerilerine Yönelik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi." Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür ve Eğitim Dergisi , vol.1, no.6, pp.361-383.
@article{article, author={SEMRA ALYILMAZ And author={KÜBRA ŞENGÜL}, title={Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dil Öğrenme Stratejilerine Dayalı Etkinliklerin Okuma Becerilerine Yönelik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi}, journal={Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür ve Eğitim Dergisi}, year=2017, pages={361-383} }