E. ÖZDEMİR And A. T. TOKOL, "Kadın Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2, pp.57-80, 2008
ÖZDEMİR, E. And TOKOL, A. T. 2008. Kadın Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2 , 57-80.
ÖZDEMİR, E., & TOKOL, A. T., (2008). Kadın Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2, 57-80.
ÖZDEMİR, ERKAN, And ABDULLAH TUNCER TOKOL. "Kadın Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2, 57-80, 2008
ÖZDEMİR, ERKAN And TOKOL, ABDULLAH T. . "Kadın Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2, pp.57-80, 2008
ÖZDEMİR, E. And TOKOL, A. T. (2008) . "Kadın Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2, pp.57-80.
@article{article, author={ERKAN ÖZDEMİR And author={ABDULLAH TUNCER TOKOL}, title={Kadın Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2008, pages={57-80} }