A. UZUN Et Al. , "ANADOLU LİSESİ İNGİLİZCE DERS PROGRAMININBAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN MODELİNE GÖRE ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ," Türkish Studies-Educational Sciences , vol.14, no.5, 2019
UZUN, A. Et Al. 2019. ANADOLU LİSESİ İNGİLİZCE DERS PROGRAMININBAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN MODELİNE GÖRE ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Türkish Studies-Educational Sciences , vol.14, no.5 .
UZUN, A., ŞAHİN, E., UZ, R., & ŞAHİN, Ş., (2019). ANADOLU LİSESİ İNGİLİZCE DERS PROGRAMININBAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN MODELİNE GÖRE ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Türkish Studies-Educational Sciences , vol.14, no.5.
UZUN, ADEM Et Al. "ANADOLU LİSESİ İNGİLİZCE DERS PROGRAMININBAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN MODELİNE GÖRE ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ," Türkish Studies-Educational Sciences , vol.14, no.5, 2019
UZUN, ADEM Et Al. "ANADOLU LİSESİ İNGİLİZCE DERS PROGRAMININBAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN MODELİNE GÖRE ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ." Türkish Studies-Educational Sciences , vol.14, no.5, 2019
UZUN, A. Et Al. (2019) . "ANADOLU LİSESİ İNGİLİZCE DERS PROGRAMININBAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN MODELİNE GÖRE ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ." Türkish Studies-Educational Sciences , vol.14, no.5.
@article{article, author={ADEM UZUN Et Al. }, title={ANADOLU LİSESİ İNGİLİZCE DERS PROGRAMININBAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN MODELİNE GÖRE ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Türkish Studies-Educational Sciences}, year=2019}