M. Cıranoğlu, "TÜKETİCİLERİN SATIŞ SONRASI HİZMETLERDEN DUYDUKLARI MEMNUNİYETİN SATIN ALINAN ÜRÜNÜN ALGILANAN DEĞERİNE ETKİSİ: BEYAZ EŞYA ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," International Journal of Social Inquiry , vol.12, no.1, pp.65-98, 2019
Cıranoğlu, M. 2019. TÜKETİCİLERİN SATIŞ SONRASI HİZMETLERDEN DUYDUKLARI MEMNUNİYETİN SATIN ALINAN ÜRÜNÜN ALGILANAN DEĞERİNE ETKİSİ: BEYAZ EŞYA ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. International Journal of Social Inquiry , vol.12, no.1 , 65-98.
Cıranoğlu, M., (2019). TÜKETİCİLERİN SATIŞ SONRASI HİZMETLERDEN DUYDUKLARI MEMNUNİYETİN SATIN ALINAN ÜRÜNÜN ALGILANAN DEĞERİNE ETKİSİ: BEYAZ EŞYA ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. International Journal of Social Inquiry , vol.12, no.1, 65-98.
Cıranoğlu, MEHMET. "TÜKETİCİLERİN SATIŞ SONRASI HİZMETLERDEN DUYDUKLARI MEMNUNİYETİN SATIN ALINAN ÜRÜNÜN ALGILANAN DEĞERİNE ETKİSİ: BEYAZ EŞYA ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," International Journal of Social Inquiry , vol.12, no.1, 65-98, 2019
Cıranoğlu, MEHMET. "TÜKETİCİLERİN SATIŞ SONRASI HİZMETLERDEN DUYDUKLARI MEMNUNİYETİN SATIN ALINAN ÜRÜNÜN ALGILANAN DEĞERİNE ETKİSİ: BEYAZ EŞYA ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." International Journal of Social Inquiry , vol.12, no.1, pp.65-98, 2019
Cıranoğlu, M. (2019) . "TÜKETİCİLERİN SATIŞ SONRASI HİZMETLERDEN DUYDUKLARI MEMNUNİYETİN SATIN ALINAN ÜRÜNÜN ALGILANAN DEĞERİNE ETKİSİ: BEYAZ EŞYA ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." International Journal of Social Inquiry , vol.12, no.1, pp.65-98.
@article{article, author={MEHMET CIRANOĞLU}, title={TÜKETİCİLERİN SATIŞ SONRASI HİZMETLERDEN DUYDUKLARI MEMNUNİYETİN SATIN ALINAN ÜRÜNÜN ALGILANAN DEĞERİNE ETKİSİ: BEYAZ EŞYA ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={International Journal of Social Inquiry}, year=2019, pages={65-98} }