H. Z. İNAN, "Reggio Emilia-ilhamlı okullarda kaynaştırma eğitimi: Meta-etnografik bir araştırma (Inclusive education in Reggio Emilia-inspired preschools: A meta-ethnographic study)," Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi , vol.5, no.1, pp.5-43, 2021
İNAN, H. Z. 2021. Reggio Emilia-ilhamlı okullarda kaynaştırma eğitimi: Meta-etnografik bir araştırma (Inclusive education in Reggio Emilia-inspired preschools: A meta-ethnographic study). Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi , vol.5, no.1 , 5-43.
İNAN, H. Z., (2021). Reggio Emilia-ilhamlı okullarda kaynaştırma eğitimi: Meta-etnografik bir araştırma (Inclusive education in Reggio Emilia-inspired preschools: A meta-ethnographic study). Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi , vol.5, no.1, 5-43.
İNAN, HATİCE. "Reggio Emilia-ilhamlı okullarda kaynaştırma eğitimi: Meta-etnografik bir araştırma (Inclusive education in Reggio Emilia-inspired preschools: A meta-ethnographic study)," Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi , vol.5, no.1, 5-43, 2021
İNAN, HATİCE Z. . "Reggio Emilia-ilhamlı okullarda kaynaştırma eğitimi: Meta-etnografik bir araştırma (Inclusive education in Reggio Emilia-inspired preschools: A meta-ethnographic study)." Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi , vol.5, no.1, pp.5-43, 2021
İNAN, H. Z. (2021) . "Reggio Emilia-ilhamlı okullarda kaynaştırma eğitimi: Meta-etnografik bir araştırma (Inclusive education in Reggio Emilia-inspired preschools: A meta-ethnographic study)." Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi , vol.5, no.1, pp.5-43.
@article{article, author={HATİCE ZEYNEP İNAN}, title={Reggio Emilia-ilhamlı okullarda kaynaştırma eğitimi: Meta-etnografik bir araştırma (Inclusive education in Reggio Emilia-inspired preschools: A meta-ethnographic study)}, journal={Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi}, year=2021, pages={5-43} }