A. OĞUZLAR, "Analitik Hiyerarşi Süreci ile Müşteri Şikayetlerinin Analizi," Akdeniz İİBF Dergisi , vol.7, no.14, pp.122-134, 2007
OĞUZLAR, A. 2007. Analitik Hiyerarşi Süreci ile Müşteri Şikayetlerinin Analizi. Akdeniz İİBF Dergisi , vol.7, no.14 , 122-134.
OĞUZLAR, A., (2007). Analitik Hiyerarşi Süreci ile Müşteri Şikayetlerinin Analizi. Akdeniz İİBF Dergisi , vol.7, no.14, 122-134.
OĞUZLAR, AYŞE. "Analitik Hiyerarşi Süreci ile Müşteri Şikayetlerinin Analizi," Akdeniz İİBF Dergisi , vol.7, no.14, 122-134, 2007
OĞUZLAR, AYŞE. "Analitik Hiyerarşi Süreci ile Müşteri Şikayetlerinin Analizi." Akdeniz İİBF Dergisi , vol.7, no.14, pp.122-134, 2007
OĞUZLAR, A. (2007) . "Analitik Hiyerarşi Süreci ile Müşteri Şikayetlerinin Analizi." Akdeniz İİBF Dergisi , vol.7, no.14, pp.122-134.
@article{article, author={AYŞE OĞUZLAR}, title={Analitik Hiyerarşi Süreci ile Müşteri Şikayetlerinin Analizi}, journal={Akdeniz İİBF Dergisi}, year=2007, pages={122-134} }